ההפגנה בתל אביב

השר אמיר אוחנה נגד המשטרה: "מותר להגיד טעינו"

הודעת המשטרה על ההפגנה בתל אביב שנערכה "ללא תיאום וללא אישור" ולמרות זאת "כוחות המשטרה אפשרו את קיומה", עוררה את זעמו של השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השר אמיר אוחנה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

הודעת המשטרה אמש (רביעי) על ההפגנה בתל אביב שנערכה "ללא תיאום וללא אישור" ולמרות זאת "כוחות המשטרה אפשרו את קיומה", עוררה את זעמו של השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה.

ההפגנה, התרחשה אמש ברחובות תל אביב ובה השתתפות מאות צעירים אשר צעדו ברחובות במחאה. כאמור, המשטרה איפשרה את המחאה - למרות שלא קיבלה אישור לכך.

לאחר 3 שעות של תהלוכה, תחמה המשטרה אזור עבור המפגינים, "בו אפשרו למוחים להביע מחאתם". חלק מהמשתתפים, כך לפי המשטרה, תקפו את השוטרים, השליכו לעברם חפצים ופרצו את המתחם. המפגינים במקום אף הפרו את התקנות, לא עטו מסכות ולא שמרו על ריחוק של שני מטרים אחד מהשני".

כוחות המשטרה במקום הודיעו למוחים, כי מדובר בהפגנה לא חוקית וקראו להם להתפזר. ארבעה מהמפגינים נעצרו עד בחשד לתקיפת שוטרים ולהפרעה במילוי תפקידם.

כאמור, המשטרה הודיעה בהודעתה הרשמית כי "התקיימה תהלוכת מפגינים לא חוקית בתל אביב, ללא תיאום וללא אישור משטרה. עם זאת, כוחות המשטרה אפשרו את קיומה ואבטחו את ציר התהלוכה".

הודעה זו עוררה את זעמו של השר אמיר אוחנה, שתקף בטוויטר את המשטרה: "מותר גם להגיד 'סליחה טעינו, נתקן'. השוטרות והשוטרים עושים עבודה קשה וכפוית טובה. הודעת דוברות כזאת מחרבת הרבה מהמאמצים שלהם.

"אם משהו איננו חוקי — אסור למשטרה 'לאפשר ולאבטח' אותו. המשטרה תנהג בהתאם לחוק ותאכוף אותו. בכך תיבחן המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר