"רפא נא לו"

גם בעולם הפוליטי מתפללים לרפואת הגר"ח

הידיעה על הידבקותו של מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי בנגיף הקורונה הביאה תגובות רבות גם במערכת הפוליטית, כשכולם נושאים תפילה לרפואתו של שר התורה הישיש (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

הידיעה על הידבקותו של מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי בנגיף הקורונה הביאה תגובות רבות גם במערכת הפוליטית.

רה"מ בנימין נתניהו מסר: "‏אני מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. בשעה זו אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב, ברוח הכתוב: ״כִּי חַיִּים הֵם לְמֹצְאֵיהֶם, וּלְכָל בְּשָׂרוֹ מַרְפֵּא״ (משלי ד׳, כ״ב)".

שר הביטחון בני גנץ מסר: "‏ליבנו ותפילותינו להחלמתו של הרב קנייבסקי שנמצא חיובי לקורונה. אני מאחל לו מכל הלב רפואה שלמה ובריאות איתנה".

נשיא המדינה, רובי ריבלין כתב: "‏״לקיים בנו חכמי ישראל״. תפילתי מעומק דליבא לרפואה שלמה למרן הרב חיים קנייבסקי שליט״א, הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָּלֵּא רַחֲמִים עָלָיו לְהַחֲלִימוֹ וּלְרַפְּאֹתוֹ וּלְהַחֲזִיקוֹ וּלְהַחֲיוֹתוֹ, וְיִשְׁלַח לוֹ מְהֵרָה רְפוּאָה שְׁלֵמָה מִן הַשָּׁמַיִם".

הראש"ל הגר"י יוסף אמר: "חכמי ישראל מגינים על הדור, מצוה על כל אחד ואחד להתפלל לבריאותו השלמה של מרן הגר״ח קנייבסקי שליט״א וישתדלו לקבוע בכל ימי החג סדר לימוד קבוע של הלכות החג לרפואת הרב שמריהו יוסף חיים בן פעשה מרים".

מלשכת הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו נמסר כי "הרב מביע דאגה רבה לשלומו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א לאור הדיווחים הבוקר. הרב שוחח עם משפחת הרב שעדכנו כי מצבו של הרב טוב ב״ה וממשיך בסדר יומו הרגיל. הרב הראשי קורא לציבור הרחב להתאחד ולהעתיר בתפילה לשלומו ולהחלמתו במהרה של עמוד התורה שהדור צריך לו, בתוך שאר חולי ישראל".

השרה מירי רגב כתבה: "‏יחד עם כל בית ישראל מתפללת מעומק הלב לרפואת מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי. אל נא רפא נא לו בתוך שאר חולי ישראל - אמן!".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון מסר: "יחד עם כל עם ישראל מתפלל לרפואתו המהירה של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א. בתפילת החג נתפלל לרפואתו של רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לאורך ימים טובים. אל נא רפא נא לו!".

שר המודיעין אלי כהן כתב: ‏"שולח איחולי החלמה מהירה, ומתפלל לשלומו ורפואתו של הרב חיים קנייבסקי, שנדבק בנגיף הקורונה הארור. אל נא רפא נא לו".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כתב: "‏יחד עם כל בית ישראל מתפלל לרפואתו של הגאון הרב שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים קנייבסקי. לאורך ימים טובים. בתוך כל חולי ישראל".

ראש עירית בית שמש, עליזה בלוך מסרה: "‏וְהַעֲלֵה אֲרוּכָה וּמַרְפֵּא: מעומק הלב כולנו מתפללים ומעתירים, יחד עם כל בית ישראל לרפואתו השלימה והמהירה של מרן הרב חיים קנייבסקי שליט"א. רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל".

שר הביטחון לשעבר ויו״ר ימינה נפתלי בנט: "אני מתפלל לרפואתו המהירה של הרב שמריהו יוסף חיים קנייבסקי. “עַל הַצַּדִּיקִים וְעַל הַחֲסִידִים וְעַל שְׁאֵרִית עַמְּךָ בֵּית יִשְׂרָאֵל ... יֶהֱמוּ נָא רַחֲמֶיךָ ה' אֱלֹהֵינוּ”".

יו״ר סיעת ימינה, חה״כ איילת שקד כתבה: "אֵל נָא רְפָא נָא לָהּ. מתפללת יחד עם כל בית ישראל לרפואתו של הגאון הרב חיים קנייבסקי שליט"א. רפואה שלמה ומהירה לרב ולכל חולי עמו ישראל".

יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי כתב בטוויטר: "‏יחד עם כל העם היהודי ברחבי העולם, נתפלל השבת לרפואתו השלמה והמהירה של שר התורה, הגאון רבי שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, בן פעשא מרים. 'שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא'".

ח״כ ניר ברקת: "מצטרף לתפילה לשלומו של הרב חיים קנייבסקי שליט”א, רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל. בריאות ואריכות ימים".

השרה גילה גמליאל: "‏מתפללת לרפואתו של הגאון רבי חיים קנייבסקי ממחלת הקורונה. כבוד הרב הוא מהמנהיגים החשובים והגדולים של העם היהודי. שנזכה לראות את הרב קנייבסקי ואת כל חולי ישראל בריאים במהרה".

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג מסר: "יחד עם כל עם ישראל, אני נושא תפילה לשלומו ולרפואתו המהירה של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א. "עֵינֵי ה' אֶל צַדִּיקִים, וְאָזְנָיו אֶל שַׁוְעָתָם".

השר לשירותי דת יעקב אביטן מסר: ״‏יחד עם כל בית בארץ ובתפוצות אני נושא תפילה לפני אבינו שבשמים לקיים בנו חכמי ישראל, לרפואה שלמה ומהירה לשר התורה הגאון רבי שמריהו יוסף חיים קנייבסקי, בן פעשא מרים. עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו, אמן״.

ממפלגת דגל התורה נמסר: "יחד עם כל בית ישראל אנו מתפללים ומבקשים להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים קניבסקי שליט"א לאורך ימים ושנים".

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג: "לקיים בנו חכמי ישראל"‏. מתפללים יחד עם המונים בבית ישראל בארץ וברחבי העולם, לרפואתו השלמה של הרב הגאון הרב קנייבסקי (שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים). 'רפאנו ונרפא הושיענו וניושע'.

יו"ר קק"ל מר דניאל עטר: "שעות לפני כניסת החג, מעתיר בתפילה יחד עם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות לרפואתו של מנהיג הציבור החרדי הרב חיים קנייבסקי שליט"א. יהי רצון שנתבשר כולנו בשורות טובות ישועות ונחמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר