מתיחות בחג

באמצע הטיש: השוטרים נכנסו לתוך הסוכה

במהלך היום הראשון של חג הסוכות, סיירו כוחות משטרה מתוגברים בשכונת מאה שערים • בבין היתר נכנסו לסוכת תולדות אברהם יצחק, משם יצאו ללא דוח וללא פיזור (חסידים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: יהושע פרוכטר)

היום הראשון של חג הסוכות, בצל הנחיות הקורונה המחמירות, עבר על שכונת מאה שערים בירושלים במתיחות רבה. כוחות משטרה גדולים סיירו במקום במהלך כל שעות היום.

השוטרים התמקדו בפעולות אכיפה בעיקר בליל החג, והתושבים מדווחים כי המשטרה אף נעזרה במסוק שפיקח מעל, כדי למנוע את הפרת ההנחיות.

בכל זאת, בליל שבת, ערך האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק את שולחנו, 'טיש', כמידי ליל שבת וחג. בסביבות השעה 22:00, הגיעו למקום מספר שוטרים.

החל משא ומתן בין הקצין האחראי לבין עסקנים מהחסידות, במהלכם אף נכנס הקצין פנימה - אך בסופו של דבר, הכוחות עזבו את המקום ללא שחילקו דוח"ות לנוכחים וללא שפיזרו את החסידים לבתיהם.

הערכות המשטרה, הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גם כעת, מוצאי שבת וחג סוכות, נערכים כוחות משטרה גדולים בקרבת מקום, באזור מגרש הרוסים, למקרה של הפרת ההנחיות עם שמחות בית השואבה המוניות.

יצוין עם זאת כי מרבית החסידויות הגדולות, כולל אלו משכונת מאה שערים, הודיעו על ביטול כל אירועי שמחת בית השואבה, מתוך אחריות למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר