סיפור כואב

שלומי מאושפז במצב קשה; אימו מתה לידו

הוא בן 46, אבל מאושפז במצב קשה במחלקת קורונה • חדר לידו, הייתה מאושפזת אמא שלו, מרים, בת 66, שנפטרה השבוע - בלי שיזכה להיפרד ממנה בשל מצבה הקשה (בארץ)

(צילום: מסך, חדשות 12)

סיפור אנושי כאוב נחשף במסגרת כתבה של יגאל מוסקו בחדשות 12, מתוך מחלקת קורונה במרכז הרפואי לגליל בנהריה: אדם המאושפז במצב קשה, שאיבד את אימו מהנגיף, בחדר לידו.

קוראים לו שלומי טובה, בן 46 מכרמיאל, נשוי ואב לשניים, מהנדס תעשייה וניהול, וצלם טבע חובב. יום לפני שאושפז, אושפזה בחדר לידו גם אמא שלו מרים, בת 66.

שלומי מספר: "נתנו לי לראות אותה לכמה שניות, היא זיהתה אותי אבל לא דיברנו". זמן קצר לאחר מכן, האם הורדמה והונשמה, ואתמול בבוקר נפטרה.

למרות שהיה בחדר לידה, שלומי לא נפרד ממנה. כריסטין חורי, אחות במחלקת הקורונה מסבירה: "לא יכולתי לנתק אותו מהחמצן ולתת לו את ההזדמנות להיפרד ממנה. כולנו רוצים להגיד שלום, לומר את המילים האחרונות למשפחה, להורים ולאהובים עלינו. ברגע שאי אפשר לעשות את זה, כואב הלב".

בראיון לחדשות 12 סיפר שלומי כי הוא בחרדה עמוקה על חייו שלו: "קשה לדעת בדיוק מה הולך לקרות. אני לא יודע מה יקרה בעוד יומיים-שלושה".

"אתה רואה אדם שוכב לידך, ותוך דקות נגמר לו החמצן ומרדימים אותו. היו מקרים כאלה, זה מלחיץ. אתה אומר לעצמך - קורה לו כזה דבר כשהוא רק שבועיים פה?".

"כשהגעתי היו לי כאבים", הוא מספר. "עכשיו פחות בזכות הקוקטיילים. הרופאים לא אומרים לי כלום, צריך למצוץ מידע. אם אתה מתעקש ושואל - הם אומרים, אבל הזמינות שלהם נמוכה והכול דרך הטלפון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר