עצורים ומאות קנסות

המשטרה: המפגינים בתל אביב סיכנו את הציבור

לפנות בוקר עדכנה המשטרה כי 38 מפגינים נעצרו אמש במהלך העימותים בתל אביב • במשטרה ציינו כי המפגינים השתמשו באלימות פיזית • חולקו מאות דו"חות (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ההפגנות בת"א, אמש (צילום מרים אלסטר / Flash90)

38 חשודים בהפרות סדר ואלימות נגד שוטרים נעצרו אמש (מוצ"ש) בהפגנות השמאל, נגד ראש הממשלה בנימין נתינהו, בתל אביב. כמו כן, המשטרה חילה מאות דו"חות על הפרת מגבלות הקורונה שנקבעו בממשלה ובכנסת.

במשטרה ציינו כי: "חופש המחאה בגבולות שנקבעו בחוק ע״י הדרג המדיני בצל אחד המשברים הבריאותיים הגדולים ביותר שפקדו את ישראל ועל רקע שיעורי תחלואה גבוהים בנגיף הקורונה, אינו חופש ההדבקה ולא מתיר לאף מפגין או מפגינה להפר את החוק והסדר או לפגוע בבריאות הציבור".

לדברי המשטרה: "מפגינים רבים הפרו את הסדר, חסמו צירים , התעלמו מהוראות השוטרים, ונקטו באלימות פיסית ומילולית. חלקם הגדול הפרו בבוטות את תקנות שעת החירום כשהתקהלו ללא שמירת מרחקים, לא עטו מסיכות וסיכנו את בריאות הציבור".

"לנוכח האמור", עדכנו במשטרה: "המשטרה רשמה הערב מאות דו״חות וביצעה עשרות מעצרים היכן שנדרש ובפרט במקרים בהם לא נשמעו להוראות ואזהרות השוטרים ואף התעמתו עמם".

ח"כ בועז טופורובסקי אמר אמש: ”מה שקרה הערב בכיכר הבימה זו הוכחה חיה שמה שמעניין באמת את בנימין נתניהו זה נטרול ההפגנות. ושתחרב הדמוקרטיה".

ח"כ רם בן ברק הוסיף: "‏מה שקורה ברחובות ישראל כנגד הנאשם מבלפור זה כבר לא צחוק. מישהו בממשלת נתניהו - גנץ התבלבל. אני קורא למשטרת ישראל - תתאפסו. אתם המשטרה של אזרחי ישראל ולא של נאשם בפלילים שמנסה למנוע הפגנות נגדו. אנרכיה של משטרה זה במשטרים אפלים".

מנגד, ח"כ בצלאל סמוטריץ' טען: "‏הסיפור של הערב פשוט ושאף אחד לא יעבוד עליכם עם נרטיב שקרי: כמה אלפי עבריינים אנרכיסטים שיצאו בכוונה תחילה להפר את החוק, להתריס נגד הוראות הבריאות, ולהתעמת עם המשטרה שנדרשת לאכוף אותם, ומקבלים גיבוי מטורף מתקשורת שמאלנית מוטה וחסרת אחריות שלא מנסה אפילו לשמור על מראית עין מקצועית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר