עכשיו זה סופי

תלמיד הישיבה אלי רוזנברג קיבל את היתר השליטה בחברת אל על

תלמיד הישיבה אלי רוזנברג, הבעלים של חברת "כנפי נשרים תעופה", קיבל את היתר השליטה בחברת אל על, לאחר שהשקיע 217 מיליון שקל ורכש 42.89% ממניות חברת התעופה (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אלי רוזנברג (צילום: בן חורין ואלכסנדרוביץ)

עכשיו זה סופי: תלמיד הישיבה אלי רוזנברג, הבעלים של חברת "כנפי נשרים תעופה", קיבל את היתר השליטה בחברת אל על.

יעקב קוינט מנהל רשות החברות הממשלתיות העניק את היתר השליטה, ושרת התחבורה מירי רגב, שר האוצר ישראל כץ, שר הביטחון בני גנץ ושר הדיגיטל דודי אמסלם - חתמו עליו והעבירו אותו לנציגיו של רוזנברג.

בכך, השרים דחו את הטענות שאלי רוזנברג הוא איש קש של אביו נפתלי רוזנברג.

אלי רוזנברג השקיע 217 מיליון שקל ורכש 42.89% ממניות חברת התעופה בהנפקה הציבורית.

עם קבלת ההיתר תפנה חברת "כנפי נשרים תעופה" לאל על במטרה להחליף את דירקטוריון החברה ולאפשר לה להתחיל לנהל את החברה תוך קביעת סדרי עדיפויות הנחוצים להבראתה.

מחברת "כנפי נשרים תעופה" נמסר בתגובה: "אנחנו לוקחים על עצמנו אחריות לאומית חשובה להוביל את אל על לעתיד בטוח. נשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות זמנים, שיפור חוויית השירות לכלל הלקוחות ושדרוג המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות. חברת 'כנפי נשרים תעופה' של אלי רוזנברג גאה על תוצאות ההנפקה הציבורית של חברת התעופה הלאומית אל על שבסיומו תחזיק ב-42.89% מהבעלות בחברה".

עוד מציינים בחברה: "בראש ובראשונה 'כנפי נשרים תעופה' לוקחת על עצמה אחריות גדולה להשיב את אמון הנוסעים, להבטיח את תעסוקתם של אלפי עובדי אל על, ולהוביל את חברת התעופה של ישראל לעתיד בטוח. לאורך כל החודשים האחרונים הוכיחה 'כנפי נשרים' רצינות, מחויבות ויכולת פיננסית שתסייע להבריא את אל על. בכוונתנו להעמיד לטובת אל על צוות מקצועי מנוסה ובעל יכולות מוכחות בכל השדות הרלוונטיים לניהול חברת התעופה הלאומית. צוות שיוביל את אל על להיות חברה מתפתחת וצומחת הפועלת בסטנדרטים המתקדמים ביותר בענף התעופה העולמי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר