צפו בתיעוד

עימותים ליד מאה שערים בעקבות האכיפה

המשטרה הגבירה היום בצורה מתוכננת את האכיפה בשכונת מאה שערים ובשכונות נוספות בירושלים. בתגובה יצאו מפגינים מהשכונה לצומת כיכר השבת להפגנה סוערת (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה מגבירה את האכיפה בציבור החרדי: משעות הבוקר שוטרים אוכפים את הנחיות משרד הבריאות באזור מאה שערים בירושלים. בשעה האחרונה קבוצה של אנשי מאה שערים יצאו להפגין בצומת כיכר השבת בירושלים נגד הגבלות הממשלה, כוחות המשטרה עצרו חמישה מפגינים ובמקום החלו עימותים.

הצתה על הכביש (חיים גולדברג, כיכר השבת)

מהמשטרה נמסר, כי היום החל מבצע "אחריות מנצחת" - "כוחות משטרת ישראל פעלו לאורך היום להסברה ואכיפה של הסגר ותקנות הקורונה במספר מוקדים בירושלים".

כחלק מהפעילות, השוטרים עברו בין בתי העסק לוודא שהם עומדים בהנחיות התו הסגול ורשמו קנסות במקומות בהם הבחינו בהפרות. בנוסף, בוצעה אכיפה של עטיית מסיכות במקביל לחלוקת מסיכות וההסברה שנערכה בקרב הציבור.

(דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר, כי "בתוך כך, כוחות המשטרה נתקלו במספר מקרים בגידופים וקריאות נאצה ע"י קיצוניים, ובשעה זו ישנו קומץ שמתעמת עם השוטרים בצומת כיכר השבת תוך הבערת פחים במקום. השוטרים פועלים להשבת הסדר הציבורי במקום. במהלך הפעילות 5 חשודים שסירבו להזדהות עוכבו לחקירה".

"משטרת ישראל פועלת בנחישות על מנת לממש את אחריותה בשמירה על בריאות הציבור, ולא תאפשר לאף אדם או קומץ קיצוניים להצר את צעדיה", נמסר מדוברות המשטרה.

המשטרה כעת נערכת בכוחות גדולים יותר כדי להגביר את האכיפה לקראת ערב, עת מתקיימים בשכונה טישים ושמחות בית השואבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר