"אני זהיר"

הפניה של נתניהו "לחרדים וחילונים כאחד". צפו

אני מבקש מכולם – חרדים וחילונים כאחד – לשמור על ההנחיות, כי הן לא נגד הציבור, אלא נגד הנגיף, ואם נפעל כולנו יחד אנחנו מנצחים את הנגיף הזה"; המסר של ראש הממשלה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

בסרטון שפרסם הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא התייחס לכינוס קבינט הקורונה שנקבע למחר, במסגרתו צעדים הבאים למאבק בנגיף צפויים לעלות על שולחן הדיונים, וביקש "מחרדים וחילונים כאחד" לשמור על הנחיות הסגר.

"בדיוק כמוכם, אני חגגתי את חג הסוכות קצת שונה מתמיד, בלי אושפיזין", פתח נתניהו. "אני יודע שזה שונה, אבל אני מבקש מכולם – חרדים וחילונים כאחד – לשמור על ההנחיות, כי הן לא נגד הציבור, אלא נגד הנגיף, ואם נפעל כולנו יחד אנחנו מנצחים את הנגיף הזה".

רה"מ הנמיך ציפיות: "יש כאלה שכבר אומרים שיש אופטימיות זהירה, שהסגר כבר מתחיל לעבוד ויש שיטוח של עקומת הגדילה, אבל אני יותר זהיר, ורוצה לחכות לפחות עשרה ימים".

"זה אומר שאת ההחלטות על המשך הסגר נקבל רק ביום חמישי, ובינתיים נדון מחר על נתוני היציאה מהקורונה בטווח הארוך - המעבר משלב לשלב, שמירת האוכלוסייה המבוגרת והגדלת הקנסות והאכיפה - כי זה בנפשנו".

"אני מבקש מכולם להתאחד כמו ארבעת המינים לטובת העם שלנו ולטובת אזרחי ישראל" סיכם. "מול מגיפת הקורונה, אנחנו ננצח", סיכם ראש הממשלה.

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר