אלימות המשטרה

ח"כ יעקב מרגי קורא לפתוח בחקירה נגד המפקדים

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי, קורא לפתוח בחקירה מיידית נגד מפקדי המשטרה שנתנו את ההוראה "להפעיל אלימות ברוטאלית" במהלך הפגנות החרדים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב מרגי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ יעקב מרגי, קורא לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, לפתוח בחקירה מיידית נגד מפקדי המשטרה שנתנו את ההוראה להפעיל אלימות ברוטאלית במהלך הפגנות החרדים.

לדברי מרגי: "אני קורא לשר אוחנה ולמפכל לחקור במיידית את המפקדים שנתנו הוראה להפעיל אלימות ברוטאלית שכזו הש"ג.

"בטוח יתן את הדין אך מה עם המפקד שנתן את ההנחיות. תמונות מזעזעות אם זה היה בשטחים או בהפגנות המדינה היתה מזדעזעת. אך להכות בחרדים מותר על גזענות ושנאת האחר הפסקנו לדבר".

"עצוב לי יותר מתמיד, סיים הח"כ הבכיר מש"ס את דבריו כנגד המשטרה.

עם 'ברכיה' לראש: ביצוע ה"אכיפה". צפו

כזכור, יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, פנה אמש למ"מ מפכ"ל המשטרה והתריע בפני מ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן, כי ההתנהגות הקשה של השוטרים בכל הריכוזים החרדים, ייגרמו לאווירה קשה ולפגיעה בשמירת ההנחיות בתוך ציבור שרובו המוחלט שומר על כל ההנחיות וההוראות.

השר דרעי עדכן את מ"מ המפכ"ל כי עד כניסת הכוחות לרחובות הריכוזים החרדים, היה שקט מוחלט ושמירה מלאה של כל ההנחיות. מר כהן התחייב בפני השר דרעי כי הוא יבדוק את הנושא לעומק ויפעל להוריד את ההנחיות לשטח.

יו"ר יהדות התורה, ח"כ יעקב ליצמן, מסר לאור התיעודים שפורסמו כי "ההתנהגות האלימה שראינו היום כלפי חרדים היא תעודת ביזיון למשטרה. אנשים שאמורים לשמור על החוק והסדר, מפירים כל נורמה ציבורית, פוגעים בחפים מכל עוול ומפעילים אלימות כלפי ילדים וחלשים. קורא לשר הבט”פ אוחנה לבער התנהגות זו מהמשטרה לאלתר".

ליצמן מסר עוד כי "לצד זאת יש לראות בחומרה אותם כלי תקשורת שהבעירו את המדינה, נגד התנהגות המשטרה כלפי המפגינים בגשרים ובבלפור בכדי להדהד את המחאה הפוליטית, נדם קולם מול נאקת החרדים שהוכו ללא רחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר