מזעזע

הפרופסור השתלח באדמו"ר זצ"ל: "אנרכיסט"

איש צוות בכיר בבית החולים הדסה עין כרם כתב על ההלוויה ההמונית: "אנרכיסטים הולכים ללוות את אדמו"רם האנרכיסט לאחר שחלה ונפטר מקורונה". וגם לבוש הרבי זכה ללעג (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל (צילום: משה גולדשטיין)

איש צוות בכיר בבית החולים הדסה עין כרם, הסית באופן חמור נגד הציבור החרדי וזלזל בכ"ק האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל, שנפטר מקורונה ובהלוויתו השתתפו המונים.

פרופ' אבי סלומון, מנהל שירות הקרנית ב'עין כרם' ומנתח ב'הדסה אופטימל', כתב בחשבון הפייסבוק שלו את הדברים המזעזעים הבאים, לצד תמונת הלוויה הגדולה: "אנרכיסטים בהמוניהם הולכים ללוות את אדמו"רם האנרכיסט לאחר שחלה ונפטר מקורונה, היום באשדוד".

"יסמניקים? שוטרים על סוסים? מכת"זיות? מפקד מחוז עם כובע מצחייה וכרס גדול חחחחחח", הוסיף הפרופסור מבית החולים הדסה בלעג והתרסה בוטה.

הפיזור האלים בהלוויה (צילום: מוטי זילברברג)

האדמו"ר זצ"ל 'כיכב' בפוסט נוסף של פרופ' סלומון המסית. לצד תמונת הרבי המנוח חבוש לראשו בשטריימל, הוא כתב: "מעניין כמה צובלים, שועלים ומניקים קיפחו את חייהם כדי שמזנבותיהם יעשו את הכובע הזה".

יצוין, כי לאחר הפרסום ב'כיכר השבת', הסיר פרופסר אבי סלומון את שני הפוסטים הנבזיים מעמוד הפייסבוק שלו.

בתגובה לדברים החמורים נמסר מבית החולים הדסה: "ההתבטאות אכן מיותרת ואינה ראויה. הנהלת הדסה וצוותה מכבדים את כלל האוכלוסיה בארץ ,ללא כל הפליה או השמצה".

"אין כל קשר בין התבטאות של איש צוות מסוים, לבין גישתו המכילה והמכבדת של המרכז הרפואי, הידוע כביתם של כל הקהלים ובני כל המגזרים", מוסיפים ב'הדסה', "ועל כך יעידו אלפי המטופלים הבאים בשערינו ורבנים מובילים בקהילה החרדית, וכן שיתופי פעולה נרחבים שמתקיימים בין הציבורים השונים וצוותי הדסה לטובת כלל ישראל".

הפרופ' המסית (צילום מסך: מתוך האתר הרשמי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר