בגלל הנגיף

ב'סלאנים' ביטלו את שמחת תורה עם האדמו"ר

בהוראת האדמו"ר מסלאנים החסידים צוו שלא להגיע לחגוג עמו את שמחת תורה, בשל הנגיף. במעמד מצומצם שנערך, שוררו החסידים את ניגוני ההקפות של שמחת תורה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מסלאנים במעמד הכנסת ספר תורה לפני כחודש (צילום: משה גולדשטיין)

בחסידות סלאנים הוחלט אמש (שני) לבטל את אירועי שמחת תורה בצלו של האדמו"ר והחסידים נקראו שלא להגיע לבית המדרש במהלך החג.

בהודעה טלפונית מיוחדת שמסר הגבאי הרה"ח רבי אשר ויינברג לכלל החסידים נמסר כי בהוראת הרבי נקראים החסידים שלא להגיע לבית המדרש המרכזי של החסידות בירושלים בחג שמחת תורה הבעל"ט.

כמו כן נמסר כי ההוראה מיועדת גם עבור אלו שהוריהם מתגוררים בירושלים או שכבר שכרו דירות במטרה לשהות בשמחת תורה בצלו של האדמו"ר, כפי הנהוג כל שנה.

ל'כיכר השבת' נודע כי קודם להודעה הטלפונית נערך בחסידות מעמד סיום מסכת בהשתתפות מספר מצומצם של חסידים ובראשות האדמו"ר, ובמהלך המעמד נשא הרבי דברים בעניין המצב ובעניין החשיבות בנושא הזהירות מפני הנגיף שנצרך בימים אלו יותר מאשר בדרך כלל.

הרבי אף ציין ואמר כי "עברנו ברוך ה' ובסייעתא דשמיא את ימי ראש השנה ויום הכיפורים, אך כעת לקראת שמחת תורה על כל אחד ואחד להישאר ולחגוג את החג בעיר מגוריו".

לאחר מכן, כחלק ממעמד כבוד התורה שנערך, שרו החסידים יחד עם הרבי את ניגוני ההקפות אותם שרים בדרך כלל בשמחת תורה, וזאת כסוג של פיצוי עבור החסידים שלא יזכו השנה לחגוג את שמחת תורה יחד עם הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר