המאבק בקורונה

הפגישה הנעלמת של רמי גרינברג ונפתלי בנט

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט נועד בתחילת השבוע עם ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ועם נציגי הציבור החרדי בעיר, אלא שנראה כי יש מי שמנסה להסתיר את הפגישה (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בנט עם ברוכי, בפתח תקווה (צילום: מתוך הטוויטר של בנט)

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט נועד בתחילת השבוע עם ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג ועם נציגי הציבור החרדי בעיר. אלא שמבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי בסביבת גרינברג ככל הנראה מסתירים את דבר הפגישה עם יו"ר 'ימינה'.

גרינברג, חבר בכיר בליכוד ואוהד וותיק של רה"מ בנימין נתניהו ערך לא פעם כנסים עבור הליכוד, ואף דואג להלל ולשבח את ראש הממשלה ורעייתו בסטטוסים בחשבון הווטסאפ האישי שלו.

בנט, הנחשב לדמות מובילה במלחמה נגד התפשטות נגיף הקורונה, ביקר במספר ערים, וגם בעיר פתח תקווה.

הסיור שאורגן ע"י יו"ר הבית היהודי בפתח תקווה, סגן ראש העיר איציק דעי ועוזרו אוהד שגיב, נסוב בעיקר על רקע התחלואה הגוברת מהקורונה, והרצון של נפתלי בנט ושל ראש העיר פתח תקווה לשתף פעולה בלמידת הנושא ומציאת פתרונות יצירתיים.

אלא שבלשכת ראש העיר, בניגוד לביקורים אחרים של אישי ציבור, בחרו שלא להוציא תיעוד מפגישת השניים.

אם לא די בכך, בעמוד הפייסבוק של הבית היהודי פרסמו את דבר הפגישה של בנט עם גרינברג, אך כעבור דקות אחדות הפוסט נמחק, והועלה פוסט ללא הזכרת הפגישה של בנט עם גרינברג.

הפוסט שהזכיר את גרינברג, ונמחק
הפוסט החדש ללא גרינברג

לאחר פגישה עם ראש העיר פתח תקווה בלשכתו, המשיך ח"כ בנט לסיור בשכונת גני הדר עם נציגי הציבור החרדי ח"כ לשעבר אליהו ברוכי, יו"ר אגודת ישראל בפתח תקווה ישראל פרידמן והעסקן ירון קדושים.

במהלך הפגישה עלו תובנות שונות הנוגעות לקורונה במגזר החרדי. הנציגים הציגו את השמירה האדוקה על ההנחיות בשכונת גני הדר החרדית, ואת העובדה כי למרות זאת יש כמות חולים גדולה בשל אי פינוי מהיר של חולים כך שחולה אחד בבית "מייצר" חולים רבים במהירות.

כך עלה הרעיון בסיור, לתת לרשויות המקומיות תקציבים ויכולת לאתר מקומות בעיר והפיכתם למלוניות קורונה, תוך תקצוב מתאים ומתן סמכויות. ככה יחסכו את הזמן היקר של הפינוי ואת העלויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר