נחשף לחולה

מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן נכנס לבידוד

במהלך ביקור שערך אצל שוטרים בצפון הארץ, נחשף ממלא מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, לחולה קורונה מאומת, ובעקבות כך נכנס לבידוד. "הוא חש בטוב", נמסר מהמשטרה (חדושת)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, נכנס לבידוד - בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת.

החשיפה של מ"מ המפכ"ל לחולה מאומת הייתה במהלך ביקור שוטרים שערך בצפון הארץ.

מהמשטרה נמסר כי מ"מ המפכ"ל חש בטוב וימשיך את פעילותו מהבידוד עד לסיומו.

בביקור שקיים השבוע בתל אביב, אמר מ"מ המפכ"ל כי "אנו חייבים ליישם את תקנות הקורונה שהממשלה אישרה אותן ועברו חקיקה בכנסת. אנו נמצאים במכלול של אתגרים שמחייבים אותנו להתמודד מול רצף של אירועים, בראש ובראשונה המחאות, ההפגנות וההתקהלויות במרחב הציבורי. במקביל עדיין עומדים לפנינו אתגרי הביטחון השוטף והפנים ברצף של אירועים פח"עיים שמשטרת ישראל מנעה אותם במהלך החודשים האחרונים, הפשיעה שלא ירדה כולל מחוז ת"א שמתמודד עם סיכולים למיניהם, משקיעים הרבה מאוד מאמצים במטרה לשמור על ביטחונם של התושבים. מחוייבים לביטחונם המלא של תושבי מדינת ישראל, לשרת, להגן וכיום גם לשמור על בריאותם.

"לשמור על בריאותם זה לבצע אכיפה שלעיתים גם אינה פופולארית. על השוטר במדינת ישראל לשמור גם על הדמוקרטיה במדינה והוא חייב לבצע זאת מאחר וזהו ייעודה של משטרת ישראל וכל אכיפה, זו או אחרת, מתבצעת תוך אחריות ובשיקול דעת.

"בתקופה האחרונה וברצף האירועים ראינו אזרחים רבים שמקפידים על הציות לתקנות ולהנחיות, אזרחים שומרי חוק ששומרים על בריאותם ובריאות הסובבים אותם מתוך אחריות וערבות הדדית. מנגד ישנם גם כאלו הדורסים ברגל גסה את הציות לתקנות והוראות החוק ומסכנים את עצמם ואת הסובבים אותם. בתקופה האחרונה מדיניות המשטרה בהיבטי אכיפת תקנות הקורונה לא השתנתה. מה שכן השתנה אלו התקנות וההגבלות שמכוחן, והמשטרה מבצעת את האכיפה בהתאם לתקנות שנקבעו ע"י הדרג המדיני".

ניצב מוטי כהן הוסיף ואמר כי "זוהי שעת מבחן למשטרת ישראל ועיני הציבור נישאות אלינו. הכיצד משטרת ישראל כמשטרה אחת איתנה, חזקה, יציבה שרואה משימתנו כשליחות לאומית עומדת במשימה למען תושבי מדינת ישראל ולמען האזרחים. אין משימה שמשטרת ישראל לא תעמוד בה. ראינו את מחוזות משטרת ישראל מתמודדים ברצף משימות. שוטרים שנמצאים בכל מקום ובכל פינה, בצירים, בערים עם אלפי מפגשי שוטר אזרח. אנו למען האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר