נלחמים בקורונה

הגרי"ד גרוסמן: שמחת התורה - רק על פי ההנחיות

הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, בפניה לציבור החרדי לשמוח בשמחת התורה - על פי ההנחיות: "ראינו מה עבר על הציבור שלנו" (חרדים)

(צילום: ללא קרדיט)

הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית, בפניה לציבור החרדי לשמוח בשמחת התורה - על פי ההנחיות: "ראינו מה עבר על הציבור שלנו".

"אחי ורעי היקרים", פתח הרב גרוסמן את דבריו: "מתוך אהבת ישראל, אנחנו פונים לכל אחד להישמע לציווי של גדולי ישראל שביקשו שבאופן מיוחד בשמחת תורה לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות, המטרה של ההנחיות היא טובתנו, זה עניין של הצלת נפשות ממש".

הרב הזהיר: "כשאחד לא שומר יש סיכוי שהוא יכול להזיק למישהו, לא סתם להזיק, להזיק בצורה מבהילה. ראינו מה עבר על הציבור שלנו בימים האלה".

"לכן אהוביי", הוסיף הגרי"ד גרוסמן: "בואו נשמח עם התורה, נשמח, נרקוד, אבל עם ההנחיות, כפי שציוו עלינו. נשמח בלב, נרקוד עם הקב"ה, עם ההנחיות.

"אותו דבר התפילות, אותו דבר ההקפות, למען ה', נעשה קידוש ה'. בורא עולם רוצה לברך אותנו, חכמינו מגלים לנו שבזמן מתן תורה כולם נהיו בריאים, לא היו מחלות. יהיה רצון שבזכות שמחת התורה, הקב"ה יבטל מעלינו את כל הגזרות, יבטל מאתנו את כל הגזירות, יבטל את המגפה הזו ואת כל המחלות, כמו שהיה בזמן מתן תורה נזכה לשמוח בתורה כל ימי חיינו, אמן".

הכתבה מתפרסמת במסגרת פרויקט משותף של 'כיכר השבת' ומשרד הבריאות כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר