חשיפת 'כיכר'

התפילה הוקדשה לרפואת הנשיא טראמפ

ג'ף בלבון, יועץ הקמפיין של נשיא ארצות-הברית דונלד טראמפ, פרסם הקדשה לתפילה באפליקציית 'כלילת יופי' לרפואתו של הנשיא דונלד ג'ון בן פרד טראמפ שחלה בקורונה (ברנז'ה, אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ (צילום: הבית הלבן)

חשיפת 'כיכר השבת': ג'ף בלבון, יועץ הקמפיין של נשיא ארצות-הברית דונלד טראמפ, פרסם היום (חמישי) הקדשה לתפילה באפליקציית הסידור 'כלילת יופי' לרפואתו של הנשיא דונלד ג'ון בן פרד טראמפ שחלה בקורונה, כפי שנחשף ב'כיכר השבת' על פסק ההלכה כי חייבים להתפלל לרפואתו.

בלבון הינו תומך בולט במועמדותו של דונלד טראמפ. הוא הוביל את יוזמת 2016 לשינוי שפת הפלטפורמה של המפלגה הרפובליקנית על ישראל ועבד בשיתוף פעולה הדוק עם קמפיין טראמפ בנושא מדיניות ישראל.

מאז הבחירות, בלבון הינו חבר במועצה המייעצת לנשיא טראמפ והופיע בתקשורת כאדם קרוב של טראמפ ומשמש גם כיועץ הקמפיין שלו.

ההקדשה באפליקציה

השבוע, נחשף ב'כיכר השבת' פסק ההלכה של הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה ורבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, אשר הורה כי חייבים להתפלל לרפואתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

לאור הידבקותו של הנשיא טראמפ בנגיף ה'קורונה', העביר 'כיכר השבת' אל הגר"י זילברשטיין, את השאלה: האם העם היהודי צריך להתפלל לרפואתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ?

הציוץ של ג'ף בלבון

הגר"י זילברשטיין השיב כי לדעתו "לא 'צריך' - אלא חייבים להתפלל, זו חובה גדולה, להתפלל לרפואתו של טראמפ וזאת מדין הכרת הטוב, וכך פסק מרן הגרי"ש אלישיב". הרב הוסיף ואמר כי בעת שמתפללים לרפואתו צריך להזכיר את שמו של הנשיא ואת שם אביו - דונלד ג'ון בן פרד טראמפ, וציין כי כך כותב המהרש"ל.

השבוע, במהלך המעמד המסורתי של 'ברכת הכהנים' בכותל המערבי, רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, ערך תפילת "מי שברך" לרפואתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שחלה בקורונה.

"מי שברך" בכותל לרפואת הנשיא טראמפ (צילום: ישי ירושלמי)

אפליקציית הסידור 'כלילת יופי', שפותחה על ידי איש הייטק החרדי יוני לוז, הינה סידור אמיתי עם דפים מקוריים של 'כלילת יופי', נוסח אשכנז ונוסח ספרד, ושל 'כוונת הלב' נוסח עדות המזרח, אשר יש לה "צורת הדף", כדי שלמתפללים תהיה תחושה של תפילה. בנוסף, האפליקציה מציגה את התפילות הרלוונטיות לשעה ביום על המסך הראשי ומתאימה אותן לתאריך, כך שבראש חודש היא תציג גם את הלל ומוסף, ותזכיר לך לומר יעלה ויבוא וכו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר