תיעוד

עומר אדם כובד ב'הקפה' בבית הכנסת בדובאי

אירוח בביתו של נשיא איחוד האמירויות השייח' ח'ליפה בן זאיד אאל נהיאן וריקוד בהקפות שמחת התורה בבית הכנסת המקומי: כך העביר הזמר עומר אדם את שמחת תורה • צפו (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
עומר אדם עם ספר התורה (צילום: אנשי הקהילה / עופר מנחם - תקשורת ויח"צ)

אחרי הסכם השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, העביר הזמר הישראלי עומר אדם את חג שמחת תורה בבית הכנסת שבעיר דובאי.

ל'כיכר השבת' נודע, כי עומר אדם טס לחופשה בחו"ל טרם נכנס הסגר לתוקפו, ובסוף השבוע האחרון המריא לדובאי בעקבות הזמנה של נשיא המדינה השייח' ח'ליפה בן זאיד אאל נהיאן ושל נשיא הקהילה היהודית סולי וולף

כוכב הזמר התארח בחג בביתו של השייח', וערך ביקור בבית הכנסת של הקהילה היהודית בדובאי כדי להשתתף בחגיגות שמחת תורה ובהקפות, במהלכן כובד לשאת את ספר התורה.

לאחר מכן אמר עומר אדם: "זו תקופה מאתגרת, בה כל אחד מאיתנו עושה חשבון נפש בינו לבין חברו ובינו לבין בורא עולם. אני בחרתי להיות במקום חלומי זה, ולהכיר עם מופלא שאוהב את עם ישראל".

"אני גאה להיות שגריר של מוסיקה ואומנות באמירויות, במקום שבו יש תקווה לעולם טוב יותר, בלי מלחמות ובלי טרור; במקום קסום שיש בו רק שמחה ואהבת אדם", הוסיף הזמר, המוכר כמקורב לדת ולמסורת היהודית.

אדם סיים בנימה אופטימית: "תמיד ידעתי ששירים, מוסיקה ושמחה מקרבים, ואני מרגיש שאני מייצג כל אחד מכם (הישראלים) פה כשאני אומר למארחי: שלום וסלאם עליכום".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר