וידאו בלעדי

"מזלם עלה יעלה"; נשיא המועצת שר בהקפות שניות • תיעוד

במהלך ההקפות השניות הערב (מוצ"ש) שערך נשיא המועצת ראש הישיבה חכם שלום כהן במעונו, במניין מצומצם ולפי ההנחיות - הוא שר את "מזלם עלה יעלה" ו"כירי רם, כירי רם" • צפו בתיעוד (חרדים)

(צילום: ר.ח.)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן ערך הערב (מוצאי שבת) את ההקפות השניות במעונו, במניין מצומצם ותוך שמירת ההנחיות המלאות למניעת התפשטות נדיף ה'קורונה'.

במהלך השמחה הגדולה, לגמרה של תורה, נשיא המועצת הפליא בשירת הפיוטים, אותם נוהגים לשיר במהלך שמחת התורה, בהם "מזלם עלה יעלה" ו"כירי רם כירי רם על יד משה בן עמרם".

המעמד המצומצם נערך בהשתתפות בני משפחה ומספר מתפללים קבועים, המתפללים עם הרב בכל חצי השנה האחרונה, כאשר כולם חבשו כל העת מסכות ושמרו על ההנחיות.

כזכור, בערב שמחת תורה, לאחר תפילת הושענא רבה, אמר נשיא המועצת חכם שלום כהן למקורביו כי לראשונה זה למעלה מ-60 שנה, שלא יערוך את ההקפות בישיבת "פורת יוסף".

הציוץ מחדש של רוה"מ בנימין נתניהו

"למעלה מ-60 שנה אני נוהג להתפלל בשמחת תורה, ולערוך את ההקפות בישיבת פורת יוסף", שח נשיא המועצת בכאב, "השנה, לראשונה, אתפלל ואערוך את ההקפות בסוכתי, במניין מצומצם, כפי הציווי של 'ונשמרתם לנפשותיכם'".

דבריו של ראש הישיבה עוררו הד נרחב ורבים הפנימו את גודל השעה והחובה לשמור על ההנחיות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אף צייץ מחדש בטוויטר את דברי נשיא המועצת, אותם צייץ יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר