תיעוד מהשכונה החרדית

הלכה בלי מסכה וסירבה להזדהות: חרדית חיללה חג בכפייה

אישה חרדית שהלכה בשכונת גבעת משה בירושלים בלי מסכה, למרות הסכנה, התבקשה ע"י שוטרים להזדהות, סירבה בטענה שהיא מחו"ל ושומרת יום-טוב שני - וזה מה שקרה: צפו בתיעוד האלים (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: קבוצת 'מחאות החרדים הקיצונים')

במרכז ירושלים התבצע אחר הצהרים (ראשון) מעצר אלים של אישה, משום שסירבה למסור את פרטיה, לשוטרים שעכבו אותה כשראו שהיא ללא מסכה למרות סכנת הקורונה.

מכריה של האישה ניסו להסביר לשוטרים כי היא לא מנסה לחמוק מהזדהות כדי להינצל מהקנס המגיע למי שלא עטה מסכה, אלא משום שהיא תושבת חו"ל החוגגת היום יום-טוב שני של גלויות.

האירוע התפתח די במהירות למהומה גדולה, כאשר תושבים ועוברי אורח חרדים התערבו בוויכוח וניסו למנוע בכוח את מעצרה של האישה והסעה תוך חילול החג בניידת המשטרה.

למקום הוזעקו כוחות שיטור נוספים, שהצליחו להשתלט על הפרת הסדר, לקחו עמם את האישה ועצרו אדם נוסף בחשד להתפרעות.

צעיר שנעצר במהומה, תוך הפעלת כוח רב

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "לפני זמן קצר, ברחוב גבעת משה בירושלים, במהלך אכיפת התקנות, זיהו שוטרים אישה שלא עוטה מסכה על פניה וביקשו ממנה להזדהות מספר פעמים".

"לאחר שהאישה סירבה להזדהות בפניהם, נאלצו השוטרים לעכבה, ולאור המשך התנגדותה היא נעצרה. לאחר זיהוי בתחנת המשטרה, נרשם נגדה קנס והיא שוחררה לדרכה".

במשטרה הוסיפו ועדכנו, כי "במקביל, במקום החלה התגודדות והפרת הסדר, במהלכה חשוד נוסף שהיה עם האישה התעמת עם השוטרים, והוא נעצר לחקירה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר