תיעוד מיוחד

אחדות מרגשת בהקפות במלונית הקורונה

במלונית הקורונה ב'דן פנורמה' בירושלים ערכו את הקפות שמחת תורה וההקפות השניות, באחדות מופלאה. "היתה ממש שמחה גדולה", מספר אחד הנוכחים. צפו בתיעוד (בארץ)

(צילום: א. מ.)

במלונית הקורונה ב'דן פנורמה' בירושלים ערכו את הקפות שמחת תורה וההקפות השניות במוצאי החג, באחדות מופלאה, חסידים לצד דתיים לאומיים, ליטאים לצד ספרדים. "היתה ממש שמחה של אחדות, שמחה גדולה", מספר ל'כיכר השבת' אחד הנוכחים.

במהלך החג, נערכו הקפות בערב ובצהריים, כשהנוכחים רוקדים ללא הפסקה. במוצאי החג, התאפשר להציב הגברה, והשמחה התעצמה. הוא מציין כי אנשים מספרים שהוירוס מייבש ומרפה את השרירים כך שאחרי סיבוב אחד של הקפה כבר אין כח, "אבל ה' נתן הרבה כח לרקוד בלי הפסקה כל החג, גם במניין האשכנזי וגם במניין הספרדי".

"ההרגשה הייתה כמו ישיבה של קיבוץ גלויות, לומדים פה תורה מכל הסוגים ביחד, הכבוד אחד לשני ולתורה - גדול מאוד, כולנו מבינים שיש תורת אמת שכולם מחוברים אליה", הוא מספר.

"התרגשתי", הוא מוסיף בנימה אישית, "כאשר ראיתי חסיד גור מבני ברק עולה חתן בראשית, אחריו עולה דתי לאומי משבי חברון, שמברך תפילה לשלום המדינה ולחיילי צה"ל וכולם עונים אמן; את העולים מברך בחור חבדניק ואילו בחור ליטאי ניגש במוסף".

לדבריו, "אפשר להמשיך לספר עוד הרבה מאוד, האחדות פה היא משהו מיוחד, הסיוע שעוזרים למבוגרים, לימוד התורה המשותף - מכל סוגי הישיבות והזרמים הגיעו לפה". הוא מוסיף ומציין לשבח את שני הגבאים, אמנון ויצחק, על דאגתם שכל התפילות יהיו בצורה מסודרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר