הלימודים במוסדות

צפו בנתניהו: "עולם התורה יקר לליבי, אך יש לשמור על החיים"

ראש הממשלה התייחס לרצונם של רבים בציבור החרדי לשוב ללימוד התורה בישיבות ובת"תים למרות הקורונה, והסביר: "התורה שלנו היא תורת חיים, היא מקדשת את החיים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נאומו המלא של נתניהו (צילום: מתוך פייסבוק. תמונה: דוברות הכנסת, יניב נדב)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם לפני זמן קצר (שני) בפתיחת מושב החורף של הכנסת, וקרא לציבור החרדי להקפיד על כללי הזהירות מקורונה, למרות רצונו לחזור ללימוד התורה.

"אני מבקש לומר לראשי הציבור החרדי", אמר נתניהו: "עולם התורה יקר לליבי, אני לא עושה הצגה - ובהזדמנות זאת אני מבקש לאחל בריאות לרב קנייבסקי - אבל אני מבקש להדגיש, התורה שלנו היא תורת חיים, היא מקדשת את החיים. לכן, אמרו לקהילות שלכם: שמרו על הכללים, שמרו על החיים".

נתניהו הוסיף: "אני קורא לראשי הערים האדומות: אני רוצה יחד איתכם להחזיר את הערים שלכם למעמד של ערים ירוקות. ולכן חשוב שתאכפו את ההנחיות בקרב התושבים שלכם. כולם חשובים לי - יהודים, ערבים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים, צ'רקסים".

"צעדי הסגר שאנו נוקטים נגד הגל השני של הקורונה מצילים חיים. הנתונים בימים האחרונים מצביעים על מגמת ירידה ברורה בתחלואה. תוך שבועיים, שיעור החולים המאומתים מכלל הנבדקים ירד מ-15% לכ-7%".

נתניהו ציין כי "זה מעודד, זה נותן תקווה, אבל מוקדם מדי לברך על המוגמר. אנחנו עדיין צריכים לבדוק את הנתונים של השבוע הזה, השבוע אחר החגים".

"אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה: דרך של אחריות וזהירות; דרך של הקפדה על לבישת מסכות ושמירת מרחק; דרך שנמשיך בה", סיים ראש הממשלה.

צפו בנאום המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר