נלחמים בקורונה

המשטרה פשטה: החתן והכלה נמלטו. צפו

חתונה שהתקיימה הערב בחצר תלמוד תורה 'סוכת דוד' בירושלים, בהשתתפות עשרות מבני המשפחה, הופסקה על ידי המשטרה שטענה להפרת הנחיות וחילקה קנסות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הפשיטה על החתונה הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות משטרה פרצו הערב (שני) לחתונה שהתקיימה בחצר תלמוד תורה 'סוכת דוד' בירושלים, מדובר בחתונה של בחור מישיבת 'באר התורה' עם כלתו שהתארסו לפני כחודשיים וחצי ובשל הקורונה לא מתחתנים באולם שמחות כמו שחלמו.

הזוג הצעיר שהבין את חומרת הסגר לא יכל לדחות את תאריך החתונה, וקבע להינשא בחצר תלמוד תורה בירושלים בהשתתפות בני המשפחה המצומצמת.

בחתונה השתתפו, בניגוד להנחיות, כ-50 מבני המשפחה בלבד תוך שהם מחולקים למספר קפסולות. כאמור, המשטרה פשטה על החתונה, והודיעה כי החתונה מופסקת. חלק מהמשתתפים קיבלו קנס כספי גבוה.

החתן המבוהל יצא עם דמעות בעיניים לוות את סבו בדרכו החוצה. אחד המשתתפים סיפר ל'כיכר השבת': "היום המאושר בחייהם של החתן והכלה נהרס.

"לא מצאו התקהלויות גדולות שהיו צריכים למצוא כמה בני משפחה חוגגים עם הזוג הצעיר ביום שאמור להיות השמח בחייהם? הרסו להם את היום השמח בחייהם".

הזמר נחמן גולדברג ששימח בחתונה אמר ל'כיכר השבת': "מיד לאחר החופה כוחות משטרה פרצו למקום ודרשו להפסיק את האירוע. הורי החתן והכלה התחננו להמשיך את החתונה. השוטרים אישרו להמשיך כ-20 דקות וקנסו ב-500 שקל את כל המשתתפים".

גולדברג מספר עוד: "חסמו אותנו שעה וחצי בתוך האולם לא נתנו לאף אחד לצאת. החתן והכלה ברחו. והחתונה הופסקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר