"פרסום שקרי"

ב'הדסה' מבהירים: "לא טיפלנו באדמו"ר מבעלזא"

בעקבות הדיווחים כי בית החולים 'הדסה עין כרם' הקים 'חדר טיפול נמרץ' בבית האדמו"ר מבעלזא שחלה בקורונה, בבית החולים מכחישים: "הדסה לא העבירה שום ציוד רפואי" (אנ"ש)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
האדמו"ר מבעלזא (צילום: אנשיל בעק)

בבית החולים 'הדסה עין כרם' מכחישים הערב (שני) את הדיווח בעיתון 'הארץ', לפיו בית החולים הקים חדר טיפול נמרץ בביתו של האדמו"ר מבעלזא שחלה בנגיף הקורונה ונזקק לטיפול רפואי.

לדברי בית החולים: "מדובר בפרסום שקרי מהתחלה ועד הסוף. האדמו"ר המדובר, על פי הפרסומים, אכן טופל בביתו והחלים כאשר הדסה לא העבירה שום ציוד רפואי ולא בנתה בביתו יחידת טיפול נמרץ".

עוד נמסר מבית מבית החולים 'הדסה': "מפרסומי עיתון הארץ למדנו כי לאדמו״ר היה צמוד רופא במשך ימי מחלתו, אך לא מדובר ברופא הדסה אלא ברופא מומחה שאינו מוכר להדסה, בדיוק כפי שתיקן העיתון את האמירה המוטעית שלו והצהיר כי בביתו של אותו אדמו"ר לא שהה כל רופא מהדסה".

עוד נמסר: "בהדסה אמנם מרוצים מהחלמתו של האדמו"ר, אך המדליה לא שייכת אליה. הפרסום השקרי והמטעה גורם נזק רב להדסה, במיוחד לאור הקשר שעשה העיתון בין היותה של הדסה תחת תקציב המדינה בתקופת הקורונה, לבין הוצאות לכאורה של טיפול vip בביתו של אדמו״ר מפורסם בקהילה החרדית".

כמו כן, מנכ"ל הדסה, פרופסור זאב רוטשטיין, מבקש להבהיר כי "גל הפרסומים סביב טיפולים חריגים באדמו"רים או נציגי הציבור החרדי שחלו במחלת הקורונה, ושאינו נכון - לפחות בכל הקשור להדסה, מהווה נדבך נוסף ביצירת קרע בעם בין פלגיו השונים. צו השעה הוא דווקא לאחד כוחות אל מול המגפה שאינה יודעת להבדיל בין חלקי אוכלוסיה שונים ולסייע בכל מה שניתן למלחמה בנגיף שהפיל כבר למעלה מ-2000 ישראלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר