גל נוסף

שורת פריצות לבתי עסק בבני ברק. צפו

פעם נוספת, בתוך כשבועיים, חווים בעלי העסקים בבני ברק פריצות לחנויותיהם. תקוותם, שתיעוד מצלמות האבטחה, בו נראה הפורץ מבצע את זממו, יעזור להפסקת התופעה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות 'קוריץ מערכות')

בשעות הבוקר (שלישי) המוקדמות התרחש גל פריצות במספר חנויות בעיר בני ברק, שחלקן תועדו במצלמות האבטחה.

החנויות שנפרצו, בין היתר, הן קונדטוריית כץ והיימיש פון. על פי הסרטונים מהקונדטוריה, נראה ב-06:00 בבוקר, צעיר בשנות העשרים לחייו הגיע כשהוא רכוב על אופניים, ניגש לדלת החנות, פורץ אותה ככל הנראה עם מברג ושודד את תכולת הקופה של החנות.

נציגי המשטרה הוזעקו לחנות, לאחר שבעליה גילו את הפריצה, לצד אנשי חברת 'קוריץ מערכות', על מנת לצפות במצלמות האבטחה בהן נראה הגנב מבצע את זממו.

כזכור, בחג הסוכות התבצע גל פריצות נוסף בבני ברק, אף הוא ברחוב רבי עקיבא. אז נפרצו מספר עסקים, בהם ספרי אור החיים, צרור המור ומאפיית הצבי.

מנדי קוריץ, בעליה של חברת מצלמות האבטחה 'קוריץ מערכות', אומר ל'כיכר השבת': "אנחנו גאים להיות לצד הלקוחות שלנו גם בזמנים מאתגרים ולעמוד לימין המשטרה בהמצאת סרטוני האבטחה בתוך זמן קצר. עם זאת, חשוב לזכור כי מצלמות האבטחה הם כלי עזר לאיתור פורצים לאחר מעשה".

"בנוסף למצלמות, חשוב מאוד להתקין מערכת אזעקה פעילה, שהיא זאת שמונעת פריצה לעסק או לבית. אנחנו בטוחים שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותחזיר את השקט לעסקים בעיר בני ברק, הסובלים מפריצות רבות בתקופה האחרונה", הוסיף קוריץ.

בעלי העסקים זועמים בשיחה עם 'כיכר השבת': "המשטרה ועיריית בני ברק מפקירים אותנו. על מה משלמים אגרות שמירה, כל שני וחמישי פורצים לעסקים ולבתים, כמו שכונת פשע".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר