בניגוד לחוק

בעיר האדומה: ישראל פרוש שלח את ילדיו לתלמוד תורה

העיר אלעד נחשבת לעיר אדומה בשל התחלואה הגבוהה, פרויקטור הקורונה ממליץ להטיל עליה סגר נוסף, אך במקביל רה"ע שולח את ילדיו, בניגוד לחוק, לתלמוד תורה (אקטואליה)

נחמן שטרהנץ | כיכר השבת |
ילדיו של פרוש חוזרים מהחיידר (צילום: מתוך הטוויטר של העיתונאי ישראל פריי)

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, שולח את ילדיו, בניגוד לחוק, לתלמוד תורה, 'קהל חסידים', בעיר וזה בניגוד לחוק האוסר את פתיחת תלמודי התורה בימי הסגר הכללי.

העיר אלעד מתמודדת בימים אלו עם תחלואה גבוהה בנגיף הקורונה, מה שצבע את העיר בצבע 'אדום' ברמזור של פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, הממליץ לקבינט הקורונה להטיל סגר נוסף על העיר, בסיום הסגר הנוכחי שהוטל על המדינה כולה.

אך נראה כי ראש העיר, ישראל פרוש, מנסה לשדר לציבור מסר שונה מזה של הרשויות ובימים אלו שולח את ילדיו לתלמוד תורה בו הם לומדים, ת"ת 'קהל חסידים' בעיר.

נהגו האישי של פרוש נצפה בצהריים (שלישי) מחזיר את ילדיו של ראש העיר מהלימודים בתלמוד תורה.

יצוין כי על פי החלטת הממשלה חל איסור לפתוח את תלמודי התורה, כך נוהגים - בשלב זה - רוב ככל מנהלי המוסדות בציבור החרדי, כולל המוסדות החסידיים.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי נכון להיום באלעד ישנם 881 חולים פעילים, 185 חולים פעילים ל-10,000 נפשות. בשבוע האחרון נחשפו 307 מאומתים חדשים כמו כן, בשבוע האחרון בוצעו בעיר 1,700 בדיקות קורונה.

מלשכת ראש העיר לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר