תהיו ערניים:

חייו של בן 10 ניצלו בלניאדו מהכשת נחש צפע

ילד בן 10 , תושב קרית השרון בנתניה הוכש ע"י נחש צפע - חייו ניצלו הודות לטיפול מקצועי ומסור שקיבל במחלקת ילדים במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו (חדשות הרפואה, מקודם)

כיכר בשיתוף לניאדו | כיכר השבת |

ילד כבן 10, תושב קרית השרון בנתניה, יצא אתמול בערב עם מספר חברים לטיול קצר בפרדסים הצמודים לשכונת מגוריו. במהלך הטיול, הרגיש לפתע, נשיכה חזקה בכף רגלו וכן כאבים עזים שהחלו להתפתח באופן מידי. הילד הדליק את פנס הטלפון הנייד וראה סימני דם ונשיכה בכף רגלו, בסמוך לכף הרגל נראה נחש בצבעים שחור-צהוב.

הילד המפוחד התקשר לאביו, שהגיע בתוך מספר דקות למקום. האב התקשר מיד למד"א והילד פונה למלר"ד ילדים של המרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו, שם קיבל טיפול מקצועי ומסור ע"י מנהלת מלר"ד ילדים ד"ר בלה קוסינובסקי, צוות רופאי ילדים וכן טוקסיקולוג. במהלך הטיפול קיבל הילד חמש מנות של אנטי - סרום על מנת לייצב את מצבו ולהציל את חייו.

ד"ר יעקב שכטר, מנהל מחלקת ילדים בבי"ח לניאדו

"הילדים בשכונה לא נמצאים עכשיו במסגרת, כהורים אנחנו חייבים לאפשר להם לצאת קצת לנשום אוויר.לאחר האירוע המלחיץ הפצתי הודעה לתושבי השכונה שיזהרו מאד בהליכה בשטחים מועדים לפורענות כאלו" סיפר האב.
ד"ר יעקב שכטר, מנהל מחלקת ילדים בבי"ח לניאדו מסר כי "האירוע הזה היה יכול להסתיים אחרת לגמרי. נאלצנו לתת לילד מנה גדולה של נוגדנים על מנת לשמור על חייו. אני פונה להורים - שמרו על ילדיכם והקפידו שיצאו לטיולים כשהם נועלים נעליים ועדיף לא לטייל במקומות בהם קיים חשש להמצאות נחשים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר