כולל מזון מהיר

לפני סיום הסגר: נתב"ג ייפתח - מחר בחצות

שדה התעופה ייפתח מחר בחצות לטיסות נכנסות ויוצאות, על פי המתווה שהיה קודם לסגר - כפי שסוכם בין משרדי הבריאות והתחבורה • המאבק על מתחם המזון, הצליח והוא יפתח (ארץ)

(צילום: חדשות הערב, כאן 11)

נמל התעופה בן גוריון ייפתח מחדש מחר (חמישי) בחצות, בהתאם למתווה הקודם. ישראלים יוכלו לנסוע לפי המתווה שהיה עד לסגר וניתן לרכוש כרטיסי טיסה כבר מהיום. בנוסף, לאחר לחץ של וועדת הכלכלה - מתחמי המזון בשדה התעופה - ייפתחו אף הם.

מדובר בהחלטה משותפת של ראש הממשלה עם משרד התחבורה ומשרד הבריאות, על פיה ימשיכו במדיניות שהייתה קודם לסגר.

קרי; מי שיחזור בטיסה ממדינה שהוגדרה כירוקה - יהיה פטור מבידוד. מי שיחזור ממדינה המוגדרת כאדומה - ייאלץ להישאר בבידוד ביתי במשך 14 יום.

הדיון בוועדה (ערוץ כנסת)

בנוסף, הוארכו ההגבלות הכלליות שהוטלו על הענף בתקופת הקורונה, בהן החובה לבצע מדידת חום לפני הכניסה לשדה התעופה והאיסור לעלות למטוס ללא מסיכה, עד 11 בנובמבר 2020.

האישור התאפשר לאחר שנציגת משרד הבריאות, טל פוקס, הודיעה על ביטול איסור הטיסות החל ממחר ונציג משרד הבריאות, ד"ר אשר שלמון, הודיע על הסכמה לפתיחת מתחם המזון בנתב"ג. היו"ר מרגי בירך על ההודעות, שנמסרו בעקבות דרישות הוועדה, וחברי הכנסת סיכמו: "נתראה בדיוטי".

חוזרים מחו"ל ומבולבלים מההנחיות? • צפו (צילום: חדשות הערב, כאן 11)

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי, דרש כי במקביל לפתיחת שדה התעופה, חובה לפתוח גם את מתחמי המזון במקום.

מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד הבריאות, ד"ר אשר שלמון, התייחס לבקשה ואמר: "סיירתי בשדה עם מנהלי נתב"ג וקבענו מתווה ליישום הנוהל של מנכל משרד הבריאות ואפשר להתקדם מבחינתנו".

"קיימתי דיון מסודר בשדה עם מנהלי השדה וקבענו איך זה יתבצע. מבחינתנו יש מתווה מוסכם לפתיחת מתחמי המזון. מפעילי השדה יגישו לנו אישור בכתב להפעלת מתחמי הסעדה ואנחנו נאשר. ואנחנו נאשר".

שלמון הוסיף עוד, כי יאושר לפתוח 45 שולחנות. סמנכ"ל המסחר של רשות שדות התעופה, יורם שפירא, אמר כי הדבר מקובל על רש"ת. היו"ר מרגי בירך על ההסכמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר