הסכם פשרה

קנתה חלות לשבת, החליקה ותפוצה בסך 100 אלף ש"ח

אישה חרדית המתגוררת באחד הרובעים החרדיים בעיר אשדוד, הלכה לקנות חלות ביום שישי - והחליקה במאפייה. לאחר שסבלה, החליטה לתבוע וזכתה בפיצוי מכובד (משפט)

אילוסטרציה. חלות לשבת (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

אישה חרדית המתגוררת באחד הרובעים החרדיים בעיר אשדוד, הלכה לקנות חלות ביום שישי - במאפייה בעיר, ולאחר שהחליקה, תבעה את המאפייה וזכתה בסכום של 105,000 ש"ח.

האישה, בת 48, החליקה במאפייה בעקבות רצפה חלקה ושמנונית וכתמי שמן שלא הוסרו כנדרש.

כתוצאה מההחלקה, האישה שברה את ידה ואמבולנס שהוזמן למקום על ידי עוברי אורח, פינה אותה לבית החולים אסותא בעיר.

בבית החולים עברה החרדית צילום שהדגים כי היא סובלת מ'שבר' חמור - בשורש כף היד. הרופאים גיבסו את ידה כנדרש והיא שוחררה לביתה, עוד טרם נכנסה השבת.

במשך שבועות ארוכים, נאלצה החרדית לעבור טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק וסבלה מכאבים עזים - שלא פסקו רק על ידי משככי כאבים חזקים.

האישה החליטה לתבוע את בעלי המאפייה על הרשלנות, לאחר הגשת התביעה, התנערה חברת הביטוח מאחריות וטענה כי החרדית מעדה בעקבות חוסר תשומת לב ולכן אין היא זכאית לפיצוי.

עוה"ד דניאל שריד, העוסק בדיני הנזיקין ונזקי הגוף נכנס לתמונה ושכנע את בית המשפט כי הנזק נגרם לה בעקבות הרצפה החלקה והשמנונית. בית המשפט השתכנע ופסק לטובתה סכום של 105 אלף ש"ח - כפיצוי.

עו"ד דניאל שריד. צילום: אלירן בר ציון

עורך הדין אומר ל'כיכר השבת', "מדובר בפיצוי גבוה ביותר בהתחשב בעובדה כי למרשתי נותרה נכות בשיעור 5% בלבד ובמקביל בית המשפט ייחס למרשתי אשם תורם לנזקיה".

בסופו של דבר, בית המשפט קיבל את טענת האישה לאירוע המצער ובסופו של יום התיק נסגר בפשרה הולמת מול חברת הביטוח של המאפייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר