האלימות המשטרתית; תיעוד

ילדים צורחים ואורח פצוע: כך פיזרו השוטרים חתונה חרדית

כוחות משטרה ומג"ב שהגיעו הערב לפזר חתונה חרדית שנערכה בגבעת זאב בניגוד להנחיות, נתקלו בסירוב מצד המתקהלים לעזוב • בסרטונים שהופצו, נראה גבר שרוע על הרצפה וילדים בוכים (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: רשתות חברתיות, לפי סעיף 27א)

אלימות קשה הערב (רביעי) במהלך פיזור חתונה של משפחה חרדית, באירוע שנערך בבית משפחה פרטית בגבעת זאב, הסמוכה לירושלים.

החתונה נערכה ברחוב שבט בנימין בגבעת זאב, בניגוד להנחיות. המשטרה שהוזמנה למקום, החלה לפזר את החתונה בכוח, כאשר באחד התיעודים נראה ככל הנראה אחד האורחים, כשהוא פצוע ומדמם. ברקע, ניתן לשמוע אישה וילדים הבוכים וצורחים.

הרב אורי פולק, אבי הכלה שנפצע יחד עם בנו מאלימות השוטרים בחתונה בגבעת זאב אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "החתונה נערכה בקפסולות, כל המשתתפים עטו מסכות, היינו 20 איש בחצר הבית תחת כיפת השמיים ו-10 אנשים בתוך הבית, כולם הקפידו על ריחוק וכללי".

"השוטרים נכנסו כאילו אנחנו משפחת פשע, אישתי העירה לשוטרים שצילמו והם בתגובה נהגו באלימות קשה, אנחנו לא תקפנו את השוטרים בשום דרך, רק התנגדנו למעצר ברוטלי".

"השוטרים שברו על הראש של הבן שלי בקבוק זכוכית והוא נפצע בפניו, כרגע הוא עצור כשהוא מדמם ללא טיפול רפואי. אני נחתכתי ביד וכעת תופרים לי בבית רפואה את החתכים".

במשטרת ישראל אומרים: "לפני זמן קצר הוזעקו כוחות המשטרה לבית בישוב גבעת זאב בעקבות אירוע שהתקיים במקום תוך הפרת התקנות. השוטרים שהגיעו למקום, הבחינו בעשרות אנשים ששהו בבית ובחצר בניגוד לתקנות וביקשו מהם לעזוב את המקום".

"בתוך כך, חלק מהנוכחים החלו להתגודד סביב השוטרים, הפריעו להם בביצוע תפקידם ותקפו אותם. חשוד אחד נעצר לחקירה ונרשם קנס על סך 5000 ש"ח לבעל הבית".

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר