פתיחת הישיבות

השר דרעי הזהיר את נתניהו כי "יפרוץ מרד"

במהלך דיון על פתיחת היכלי הישיבות הזהיר השר את ראש הממשלה • הממונה מטעם המדינה, רוני נומה עדכן היום כי טרם הושגו הסכמות בין הרבנים לדרג המקצועי בנושא (חרדי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

השר אריה דרעי הזהיר היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו מפני מרד שיפרוץ במגזר החרדי אם לא יבואו למתווה שיאפשר את פתיחת הישיבות.

לפי הדיווח של עקיבא ווייס בכאן 11, דרעי אמר לביבי: "אנחנו הולכים לפיצוץ, אם לא תגיעו איתנו להסדר - אני חושש מאוד ממרד של המגזר החרדי".

דרעי התייחס לעיכוב במתווה פתיחת הישיבות בשיחה עם נתניהו, השרים אמיר אוחנה ויולי אדלשטיין, ממונה הקורונה הפרופסור רוני גמזו והממונה על המאבק בקורונה במגזר החרדי האלוף במיל' רוני נומה."יהיו הפרות גדולות ויהיה קשה לאגוף את ההנחיות", הוסיף.

הממונה על הקורונה במגזר החרדי, אלוף במיל' רוני נומה חשף הצהריים כי טרם הושגו הסכמות בין הרבנים לדרג המקצועי באשר לפתיחת זמן חורף בישיבות.

לדבריו, "זמן חורף זה לא זמן אלול הוא חמישה חודשים. אין לנו כוונה לאפשר יציאות כל שבועיים. רוצים להגיע למתווה שיאפשר לימוד תורה - והכל על סמך הלקחים שיש לנו מהמקומות בהם זה הצליח וממקומות בהן זה לא הצליח".

נומה הוסיף כי הוא "מבין כמה זה קשה. ביקרתי בחורי ישיבות, שוחחתי איתם וראיתי את הקשיים שיש להם. אני ער לכל הדברים. גם אם נעשה טעות - המחירים לא יהיו גדולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר