תת ניצב שומר

פיזור החתונה: "השוטרים נתקלו ביחס עוין ואלים במיוחד, פעלו מקצועית"

תת ניצב עופר שומר, מפקד מרחב ציון, התייחס הלילה לסערת האלימות בפיזור החתונה בגבעת זאב וטען: 'נזרקו לעבר השוטרים חפצים שונים כולל בקבוקי זכוכית ובקבוק שמן' (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום:דוברות המשטרה)

תת ניצב עופר שומר, מפקד מרחב ציון, התייחס הלילה (חמישי) לסערת האלימות בפיזור החתונה בגבעת זאב וטען: "השוטרים נתקלו ביחס עוין ואלים במיוחד".

לדבריו: התקבלו מספר קריאות במוקד המשטרה על חתונה בלתי חוקית שמתקיימת בגבעת זאב. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו אכן שמדובר בחתונה פרטית שמתקיימת בבית פרטי, תוך כדי כך שמתקהלים שם אנשים מעבר לכמות המותרת בחוק.

"השוטרות נכנסו פנימה על מנת לברר מי הוא בעל המקום ועל מנת לפזר את החתונה שהתקיימה בניגוד לכללים, אולם הן נתקלו שם ביחס עוין ובהתנגדות מצד המשתתפים ובעלת המקום".

"כתוצאה מכך", הוסיף שומר: "השוטרות הפעילו שיקול דעת, יצאו החוצה, הזעיקו כוחות נוספים ונכנסו פנימה בכוחות מתוגברים, על מנת להשתלט על האירוע, לפזר את המתקהלים ולרשום דו"חות בהתאם".

מפקד מרחב ציון הדגיש כי השוטרים הותקפו באירוע: "השוטרים, בעת שנכנסו פנימה, נתקלו ביחס עוין ואלים במיוחד, הושמעו כלפיהם איומים, נזרקו חפצים שונים כולל בקבוקי זכוכית וכולל בקבוק שמן שנשפך שם על הרצפה. בעת הניסיון לעכב את בעלת הבית, בנה התנגד בצורה קשה ביותר כלפי השוטרים למעצרו, וכתוצאה מכך השוטר והחשוד החליקו על הרצפה. החשוד נפצע קלות, וכן השוטר נפצע במספר מקומות".

תת ניצב שומר מבהיר כי המשטרה תמשיך לפעול נגד אירועים המנוגדים לחוק: "ברצוני לשוב ולציין את ההפרה החמורה ביותר שהיתה פה כנגד תקנות בריאות העם. ההתקהלות הזאת של החתונה הייתה אסורה לכחתחילה, האנשים שם, המשתתפים, לא רק שהפרו את החוק ביודעין, אלא אף התנגדו לכוחות המשטרה שבאו בסך הכל לאכוף את התקנות. המשטרה רואה בחומרה תקיפות שוטרים, ותמצה את הדין עם אלו הבאים לתקוף שוטרים".

שומר הגיב לביקורת נגד אכיפה המשטרה וגלגל את האחריות לדרג המדיני: "המשטרה נשלחה על ידי הדרג המדיני על מנת לאכוף את תקנות הקורונה. המשטרה תמשיך לעשות זאת, ללא מורא וללא משוא פנים. מפה אני רוצה לשלוח גם חיזוק לשוטרים שפעלו הלילה, פעלו בצורה נחושה, מקצועית, וביצעו את מלאכתם נאמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר