אזוק למיטה בבית החולים

המשטרה חזרה בה: אח החתן שנעצר ישוחרר למעצר בית

לאחר המעצר האלים בחתונה, המשטרה חשבה להאריך את מעצר אח החתן שנעצר, אך חזרה בה. האח דיבר כשהוא אזוק בבית החולים: "שוטר נתן לי בוקס" • פרקליטו: "דם חרדים - הפקר" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

במשטרה המשיכו הבוקר (חמישי) בקו תקיף נגד מארגני החתונה אמש בגבעת זאב והודיעו כי יבקשו מבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו של אח הכלה, יצחק פולק, שנעצר בחשד לתקיפת שוטרים.

אך לקראת הצהריים, המשטרה חזרה בה ול'כיכר השבת' נודע כי הוא ישוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.

פולק עצמו, האזוק במיטתו בבית החולים, התייחס הבוקר למעצרו ושחזר - לדבריו - את שאירע: "השוטרים נכנסו לבית, אמרו שרוצים לקחת את אמא שלי למעצר. אני מהמקום שרואה את אמא שלו ככה מבוהלת נעמדתי מול השוטרת. לא רציתי שזה ייגמר רע.

"אחרי זה הם התחילו לדחוף, ראיתי שאמא שלי נופלת ואז שוטר נתן לי בוקס וטען שאני עצור והמשיך לתת לי מכות".

עוד דינו, איתמר בן גביר, תקף את המשטרה ואמר: "המשטרה לא מתנהלת כמו שהיא התנהלה אפילו בחתונות של החמאס במזרח ירושלים.לא היה קורה כלום אם המשטרה הייתה ממתינה לסוף החקירה כדי לתת דוח או אפילו מזמינה לחקירה עם סיום החתונה אך התנהגות המשטרה הייתה כפיל בחנות חרסינה. דמו של הציבור החרדי הפך להיות הפקר".

עו"ד איתמר בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כזכור, מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב דודי כהן, העניק אמש גיבוי מלא לשוטרים ואמר: "שוב אנו עדים לתקיפת שוטרים שמבצעים את תפקידם כלפי מי שמפר את החוק ברגל גסה. לצערי במקום שישמע גינוי חריף כלפי אלו המפרים את התקנות ופוגעים בשוטרים האוכפים אותן, יש מי שבוחרים להשתלח בשוטרים ולהכפישם.

"אני מגבה ומחזק את ידיהם של השוטרים הפועלים למען שמירת שלום הציבור ובריאותו, ומגנה את כל מי שמנסה לפגוע בהם ובפעילותם לאכיפת החוק. אני שב וקורא לציבור כולו לגלות אחריות ולשמור על החוק".

גם מפקד מרחב ציון, תת ניצב עופר שומר, העניק גיבוי לשוטרים שפעלו בשטח, ואמר: "המשטרה נשלחה על ידי הדרג המדיני על מנת לאכוף את תקנות הקורונה. המשטרה תמשיך לעשות זאת, ללא מורא וללא משוא פנים. מפה אני רוצה לשלוח גם חיזוק לשוטרים שפעלו הלילה, פעלו בצורה נחושה, מקצועית, וביצעו את מלאכתם נאמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר