התאגדות חדשה:

עובדי הרשת החרדית הצטרפו להסתדרות

עובדי רשת הסופרים "נתיב החסד" ו"ברכל טוב" החלו במהלך של התאגדות בהסתדרות על רקע רצונם לשפר ולהסדיר את תנאי העסקתם ולהצעיד את הרשת קדימה (חרדים)

מעל 70 סניפים בכל רחבי הארץ (צילום: ויקימדיה)

ועד הפעולה: "בחרנו להתאגד מתוך אמונה שעובדים הנהנים מביטחון במקום עבודתם, הינם עובדים טובים יותר אשר יצעידו את הרשת קדימה"

עובדים ברשתות השיווק "נתיב החסד" ו"ברכל טוב" אשר בבעלות איש העסקים שמואל אטיאס, הפרוסים במעל 70 סניפים בכל רחבי הארץ, החלו במהלך של התאגדות בהסתדרות. העובדים המועסקים ברשתות הפונות בעיקר לציבור החרדי ופרוסות לרוב בערים ובשכונות חרדיות, יצטרפו בסיום המהלך לכ-800 אלף עובדות ועובדים במשק, המיוצגים על ידי ההסתדרות.

העובדים, המגיעים מסקטורים שונים, לרבות סדרנים, קופאים, עובדי מעדנייה ומחסן, החלו במהלך ההתאגדות על רקע רצונם לשפר ולהסדיר לראשונה את תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי, בייחוד נוכח האתגרים הרבים, הקשיים וחוסר הוודאות שמשבר הקורונה יצר במשק.

מהאגף להתאגדות עובדים בהסתדרות נמסר: "אנו מתחילים את מהלך ההתארגנות בימים אלה ומקווים לסיימו בקרוב. אנו קוראים להנהלה שלא לפגוע בזכותם של העובדים להתאגד, אשר הינה זכות יסוד במדינת ישראל".

מטעם ועד הפעולה נמסר: "בחרנו להתאגד מתוך אמונה שעובדים שטוב להם ושנהנים מביטחון בעבודה, הינם עובדים טובים יותר אשר יצעידו את הרשת קדימה. אנו מצפים לפתוח בשיח ענייני ומכבד עם ההנהלה, לטובת העובדים והחברה כאחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר