מתיחות בקואליציה

בני גנץ בוחן: ועדת בדיקה בנושא הצוללות

ממשלה בתוך הממשלה: בני גנץ הודיע כי הוא בוחן הקמת וועדה שתבחן את פרשת הצוללות בתוך משרד הביטחון • הליכוד: כולם נאלצו לקבוע שאין בטענות דבר וחצי דבר (בארץ)

(צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ בוחן את האפשרות להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות - כך אמר הבוקר (חמישי) בריאיון לאולפן ynet.

לדבריו, "נושא הצוללות חמור, ראוי היה שייחקר". הפרשה, שזכתה לכינוי תיק 3,000, לא נדבקה עד כה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

גנץ הוסיף בראיון, "מה שאפשר לעשות בתוך מערכת הביטחון מוגבל למה שאפשר לעשות בתוך מערכת הביטחון. אף על פי כן, אני מכיר את הסעיף שמאפשר לי להקים בדיקה בתוך משרד הביטחון".

"אני בודק את האפשרות להקים ועדת בדיקה לעניין הצוללות. אני בודק את האפקטיביות. העניין הזה הוא בהחלט צעד שייתכן שאני אעשה אותו".

גנץ הוסיף כי "לא ייתכן שמזה שנים רבות מקבלים החלטות אסטרטגיות בלי היוועצות עם הגורמים המקצועיים. אני צריך להקשיב לפרסום האחרון שהיה, לבדוק אם הוא מזיז את המחט לכיוון של פעולה פנים-משרדית בתוך משרד הביטחון ואני אשקול את צעדיי בעניין הזה".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "אחרי שראש הממשלה נתניהו הצליח להוריד את נתוני התחלואה בקורונה ובמקום להתאחד במאבק ולהציל חיים, כחול לבן ממשיכים לקיים ממשלה בתוך הממשלה ולמחזר את פרשת הצוללות".

"כולם יודעים שפרשת הצוללות נסרקה במסרקות ברזל ע״י כל גורמי אכיפת החוק, גם אלה שידועים בעויינותם לראש הממשלה נתניהו, שאפילו הם נאלצו לקבוע שאין בטענות דבר וחצי דבר".

לסיום הוסיפו במפלגת השלטון כי "הגיע הזמן שגנץ יעבוד בשביל האזרחים ולא בשביל קולות בסקרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר