התפללו

אברך חולה שנדבק בקורונה במצב קשה מאוד

ר' ברוך, שבהיותו חולה כליות שמר במיוחד על כללי הזהירות, נדבק בקורונה מחולה שטופלה בדיאליזה לידו במחלקה. כעת מצבו קשה, ואשתו מתחננת: "תקרעו את השמיים בעדו" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

ברוך יום טוב הוא אברך בן 45, חולה לב וכליות, שבנוסף לכל זה נדבק לאחרונה בקורונה, ונפגע מכך באופן קשה ביותר.

כחלק מהשלכותיו של מצבו הרפואי, נאלצו בעבר הרופאים לקטוע את רגליו, כדי שהזיהום שהתגלה בהן לא יתפשט בכל גופו. כך הפך ברוך, בגילו המוקדם, גם למוגבל תנועה באופן מוחלט.

בימים האחרונים, הובהל האברך למחלקת טיפול נמרץ-קורונה מהמחלקה הפנימית בה היה מאושפז בבית החולים, לאחר שנדבק בקורונה מחולה שהיה שם, והדבר גרם להידרדרות מהירה במצבו.

"עכשיו", מספרת קרובת משפחתו בשיחה עם 'כיכר השבת', "אחת הבעיות היותר חמורות היא שהגוף לא עומד בטיפולי הדיאליזה, אליהם הוא נזקק דרך קבע בגלל כליותיו החולות".

מתברר, כי העובדה שר' ברוך נזקק לחמצן בריכוז גבוה, בשל פגיעת הקורונה, גרמה כבר פעמיים שיאבד את הכרתו במהלך הדיאליזה, בעקבות לחצי דם נמוכים במיוחד כאשר הסטורציה ירדה דרמטית. ברגע שהדיאליזה הופסקה, המדדים התייצבו.

הקרובה מוסיפה בדאגה רבה: "בלי דיאליזה, אני לא מעזה להעלות על שפתי את המילים שיסבירו מה בדיוק יקרה עם חייו - אבל אתם מבינים לבד...".

בשל מצבו, כך נודע ל'כיכר השבת', עושים רופאי בית החולים מעייני הישועה כל מאמץ אפשרי כדי לא להגיע למצב של הרדמה, צעד שבו ינקטו רק כברירה אחרונה.

"יש לו בבית כמה וכמה ילדים לחתן, ואישה ענקית רוח ומיוחדת ביותר. אנא", מוסיף חבר שלו בתחינה: "תתפללו עליו, ותבקשו מכל מי שאתם יכולים שגם יתפלל".

אשתו מוסיפה, לפני כמה דקות: "נא להתפלל על בעלי, שעובר כעת דיאליזה, שיצליחו לנקות את דמו. לקרוע שערי שמיים שיצליחו. בבקשה".

שמו של האברך, לתפילה: ברוך יוסף יום טוב בן יוכבד, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר