אחרי חודש וחצי

סוף טוב: הנערה גלית זהרי חזרה לביתה

הנערה גלית זהרי, בת ה-17, שנעדרה לפני כחודש וחצי ממעון "מסילה" בו שהתה, והחשש לשלומה גבר ככל שחלפו הימים, שבה הבוקר (חמישי) לביתה ולחיק משפחתה (חדושת, בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ר.ח.)

הנערה גלית זהרי, בת ה-17, שנעדרה לפני כחודש וחצי ממעון "מסילה" בו שהתה, והחשש לשלומה גבר ככל שחלפו הימים, שבה הבוקר (חמישי) לביתה ולחיק משפחתה.

לאחר היעדרותה, גבר החשש מפני האפשרות שנקלעה לאחד הכפרים הפלסטיניים ביו"ש, והמשטרה הוציאה שוב ושוב הודעות לציבור, לסייע בחיפושים אחר הנערה.

לאור החשש הגובר, פנו מספר גורמים לח"כ יוסי טייב, שנכנס לעובי הקורה ופעל מול המשרד לביטחון פנים, רשויות האכיפה, ורשויות הרווחה בכדי לאתר את מקום הימצאותה של הנערה ולהביאה בשלום למקום מבטחים.

הבוקר, כאמור, לאחר פעילות מאומצת ומשותפת, שבה לבית הוריה בכוחות עצמה, כשבחסדי שמים היא בריאה ושלימה.

עם הישמע הבשורה המשמחת, יצא חה"כ יוסי טייב לפגוש את הנערה ולדבר על ליבה. בפגישתם, הציע את עזרתו לתת לה את הכלים הנדרשים על מנת לסייע לה לשוב לדרך המלך.

אבי הנערה אמר הבוקר כי "עם שובה של בתי בריאה ושלימה, אני מודה לכל מי שנחלץ לעזרתנו בימים הקשים הללו ובפרט לגב' ענת גופשטיין מארגון להב"ה ולחבר הכנסת יוסי טייב מש"ס שהיו לצידנו ותמכו בנו ונתנו לנו אור של תקוה בימים הקשים שעברו עלינו".

ראש מערך הטיפול בארגון להב"ה, גב' ענת גופשטיין אמרה: "אני רוצה להודות לחבר הכנסת יוסי טייב מש"ס שעשה מאמצים כבירים כדי לסייע במקרה החמור הזה", כמו"כ אמרה כי "הגיע הזמן שמדינת ישראל ורשויות החינוך והרווחה יקחו אחריות על הנוער בסיכון, וידאגו להם למענה חינוכי הולם את מצבן החינוכי והנפשי".

חה"כ יוסי טייב אמר כי ימשיך לפעול למען חינוך בני ובנות ישראל בכל מצב שהוא, ויעמוד על כך בכל הכלים העומדים לרשותו כח"כ בוועדות השונות שהנוער בסיכון יטופל באופן מקצועי ואחראי במקום לימודים בטוח עם צוות מיומן ערכי ומקצועי שיעלה את הנוער המתקשה אל המסילה הנכונה וזו הדרך למנוע הישנות של מקרים אלו בעתיד.

(צילום: ר.ח.)
(צילום: ר.ח.)
(צילום: ר.ח.)
(צילום: ר.ח.)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר