עובדים מהבית בחלל קטן? יש משהו שאתם חייבים לעשות

הדבר הכי חשוב שהתחלנו לעשות מאז שעברנו לעבודה מהבית: אנחנו מקפידים לארגן את כל הניירת, העטים והכאוס המשרדי בסוף כל יום. אבל לא סתם, יש לנו שיטה להיפטר מהבלגן בתוך דקותיים (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בשלב זה של המגיפה, רובנו כבר הסתגלנו למציאות של עבודה מהבית - או משקיעים את מירב המאמצים על מנת להגיע לשם. שכללנו את המדים שלנו (קרי: הצטיידנו בפיג'מות חדשות) והוספנו כמה שדרוגים נחמדים למשרד הביתי. אבל ללא ספק, הדבר הכי טוב שעשינו מאז שהעברנו את כל הניירת שלנו לשולחן המטבח ולספרייה בסלון, הוא זה: אנחנו מקפידים לארגן את הכל בסוף היום. פעולה זו חשובה במיוחד אם אין לכם משרד ביתי נפרד, ייעודי.

נטילת כמה דקות, טרם השינה, לסידור העומס שהצטבר בחלל (כלומר, כלי אוכל מחוץ לארונות, מטענים, עטים והמוני דפים מפוזרים), מסייעת ליצירת סוף טוב יותר ליום שלכם. היא מאותתת למוח שלכם שעבודתכם "כאן" נחתמה וזהו רמז חיוני כאשר "כאן" זה בעצם "הבית" ואינכם יכולים למעשה לעזוב אותו כמו משרד רגיל.

אל תסתפקו רק בהמלצה הספציפית שלנו: "גם אם מדובר בשולחן הסלון או שולחן המטבח - זו יכולה להיות פינת העבודה שלכם - אלא שמן הסתם, אתם רוצים שיהיה לכם מקום נקי לשימוש גם עבור מטרות אחרות", אומרת גורו הארגון ג'ואנה טפלין.

ולמרות שזה אולי נשמע כמו עוד מטלה מייגעת, זה בעצם הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע. "אחד הדברים שאנו תמיד אוהבים להציע הוא להצטייד במעיין שולחן קטן / שידה על גלגלים, בזמן העבודה, כך שכשאתם מסיימים לעבוד, באפשרותכם לסגור את המחשב הנייד שלכם, לשים את המחברות והעטים שלכם על השולחן / השידה הניידים וממש לגלגל אותם מחוץ לטווח הראיה עד לפעם הבאה שיגיע הזמן לעבוד", הוסיפה טפלין.

באופן אישי, ייעדנו ארגז ישן ל"קופסת העבודה" שלנו, בה אנו מניחים את כל הדברים שקשורים לעבודה ושומרים על מדף ספרים מאחורי שולחן המטבח שלנו. אחת החברות שלנו, המתגוררת בדירת סטודיו קטנה, עושה דבר דומה אך משתמשת במקום זאת בתיק בד גדול. היא שומרת בתוכו את כל מה שקשור לעבודה ואז תולה אותו על ידית הדלת.

זה לוקח שתי דקות בסך הכל ושומר על הבית שלכם מסודר יותר ועל המוח שלכם צלול יותר. נסו זאת ותודו לנו אחר כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר