נחבט בעוצמה. צפו

רכב העירייה החרדית העיף מפגין על הכביש

רכב של העירייה נכנס לתוך מחאה ספונטנית של כמה מתושבי ביתר עילית נגד הסגר הצפוי להימשך על העיר, ודרס את אחד המפגינים - שהוטח בעוצמה לכביש • צפו בתיעוד המזעזע (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בתשרי תשפ"א | 15.10.20
התיעוד המזעזע (צילום: שלומי כהן, 'מחאות החרדים הקיצונים' / מצלמת אבטחה)

מקרה מזעזע התרחש הערב (חמישי) בביתר עילית, כאשר רכב עירוני פגע ישירות בצעיר חרדי שהשתתף בהפגנה במרכז העיר.

עשרות מתושבי ביתר עילית חסמו צירי תנועה, במספר רחובות, זאת כמחאה על הכוונה להותיר את הסגר על כנו בעקבות השיעור הגבוה של תחלואת הקורונה במקום.

בשלב מסוים, כאשר המפגינים התקדמו לכיכר המרכזית, התקרב לעברם רכב ביטחון של העירייה והמשיך בנסיעתו במה שנראה כניסיון דריסה מכוון.

כפי שניתן לצפות בתיעוד המזעזע, העיף הרכב את אחד המפגינים באוויר, עד שנחבט בעוצמה בכביש. רק בנס הוא יצא מכך בפגיעה קלה בלבד.

מעיריית ביתר עילית נמסר בתגובה: "ראש העיר רואה בחומרה רבה את האירוע הקשה. רה״ע הנחה את גורמי הביטחון בעיר לקיים בדיקה מיידית על פרטי האירוע".

"נדגיש, כי אין אין שום הצדקה לאירועים חמורים כאלו. איש הביטחון הפוגע יובא מיידית לבירור, ואם יימצא שנהג שלא כדין, יפוטר לאלתר", מבטיחים בעירייה החרדית.

מדוברות המשטרה (מחוז ש"י) נמסר, כי "בעקבות תיעוד שהגיע למשטרה לפני זמן קצר, בו נראה רכב ביטחון של הרשות המקומית בביתר עלית, פוגע בהולך רגל ומטיח אותו לכביש, המשטרה עיכבה את נהג הרכב ונפתחה חקירה לברור נסיבות המקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר