דו"ח לא ברור

זו הסיבה שנתניהו לא פיטר את גילה גמליאל

במסיבת העיתונאים שערך הערב ראש הממשלה, הוא התייחס, לפרשת הפרת ההנחיות של השרה גמליאל ששיקרה לכאורה בחקירה, והסביר מדוע הוא עדיין לא פיטר אותה (ארץ)

גילה גמליאל יחד עם נתניהו (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

במסיבת העיתונאים שערך הערב (מוצ"ש), ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא התייחס לסוגיית השרה גמליאל, שהפרה את ההנחיות והסביר כי הוא ממתין לדו"ח ורק א יחליט אם לפטר אותה.

לפני שבועיים פורסם, כי השרה גילה גמליאל, הפרה את הנחיות משרד הבריאות והסתירה לכאורה את מקום שהייתה ביום כיפור.

נתניהו, התייחס לסוגיה בישיבת הממשלה שנערכה ימים ספורים לאחר מכן ואמר: "בעניינה של השרה גמליאל אני מציע לחכות עם המסקנות עד שתסתיים הבדיקה שמתקיימת עכשיו במשרד הבריאות".

"אני חושב שזה הדבר הנכון לעשות, כדאי לפעול לפי נתונים ובדיקות ולא לפי דיווחים ראשוניים ואני מציע כאן להמתין, בקרוב מאוד נקבל את התמונה המלאה".

נתניהו, במסיבת העיתונאים, הערב (לע"מ)

במסיבת העיתונאים הערב, נשאל נתניהו על ידי אחד העיתונאים, האם הוא מתכוון לפטר אותה בעקבות הפרת ההנחיות. ונתניהו השיב, כי הוא ממתין לדו"ח שיוגש לו, ורק לאחריו הוא יתייחס לפרשה.

ממשרד הבריאות נמסר על הפרשה: "המטרה של כל חקירה אפידמיולוגית היא לאתר מגעים פוטנציאלים העלולים להידבק ולסכן אנשים נוספים, ולבודד אותם. כל מידע שאינו קשור לאיתור מגעים אינו רלוונטי לחקירה, ואינו מתועד במסגרת החקירה. החקירה של השרה גמליאל הסתיימה. השרה שיתפה פעולה עם החקירה וכל המגעים ההדוקים הונחו להיכנס לבידוד".

כזכור, חיים לוינסון חשף ב'הארץ' כי גמליאל התפללה ביום כיפור בבית כנסת בעיר טבריה, לצד הורי בעלה, למרות שהיא מתגוררת בעיר תל אביב, זאת למרות שבהתחלה היא ניסתה להסתיר זאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר