בגלל הסגר, נגד נתניהו

מחאת "הדגלים השחורים" הגיעה לבני ברק

מאות חרדים, תושבי עיר התורה בני ברק, הודיעו הבוקר כי יצטרפו למחאת 'הדגלים השחורים' כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבת הסגר שהוטל רק על הערים החרדיות (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
לוגו המחאה (צילום מסך)

‏הסגר על הערים החרדיות: מאות חרדים, תושבי עיר התורה והחסידות בני ברק, הודיעו הבוקר (ראשון) כי יצטרפו למחאת 'הדגלים השחורים' כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הסיבה להחלטה: מחאה על ההחלטה להשאיר את הערים החרדיות, "האדומות", בסגר, בעוד בשאר הערים ברחבי הארץ הוסר הסגר.

ישראל כהן, פרשן ותושב העיר בני ברק, צייץ בטוויטר: "‏כשהיה סגר ארצי וזה כלל גם את החילונים, לא באמת היה סגר. הם יצאו לבלות, לחגוג, לשחות ולמנגל. כשיש סגר הבוקר רק לחרדים - פתאום עוצר, פלוגות, מחסומים, טנקים ושוטרים ארסיים שחוסמים בגופם. בערים החרדיות כעס עצום על ביבי. בב"ב אלפי תושבים הצטרפו לדגלים השחורים, הם יצטרפו גם להפגנות".

איש העסקים הבני ברקי, שלמה קליין, מיוזמי המחאה כתב בקבוצה פנימית: "אתם צריכים להחליט: או ביבי ואז תקבלו סגר למשך כל שנה הבאה כל שני ושלישי, או להעיף את ביבי".

יצוין כי בחלק קבוצות הוואטסאפ שנפתחו הבוקר חבר גם אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, כאשר לטענת המארגנים הוא נוטל חלק במחאה.

בהמשך היום יחולקו בעיר מאות דגלים שחורים לתושבי העיר שמעוניינים להביא מחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

רועי נוימן, דובר המחאה, אומר ל'כיכר השבת' כי "הבוקר נפתחה לראשונה קבוצת הדגלים השחורים בבני ברק. בהמשך היום יחולקו בעיר מאות דגלים שחורים לתושבי העיר שמוחים נגד נתניהו".

מ'הדגלים השחורים' נמסר: "עוד ועוד חלקים בעם מבינים שעם ביבי אי אפשר להמשיך. אחרי ההפגנות באפרת, באילת, באשקלון וברחבי הארץ, אנו שמחים על עוד אזרחים ואזרחיות שמצטרפים למחאה. בהמשך השבוע יתקיימו הפגנות ברחבי הארץ".

יצויין כי הבוקר (ראשון) כל הכניסות והיציאות של העיר בני ברק וערים חרדיות נוספות נחסמו על ידי מחסומים וכוחות משטרה רבים אשר מתשאלים כל אחד ואחד.

לידי 'כיכר השבת' הגיעו עדויות הבוקר על עובדים חיוניים שלא הורשו לעבור במחסומים, למרות שהציגו את כל התעודות הנדרשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר