"טראומה בגנים"

שוטרים עם רובים שלופים, מול ילדים קטנים

"מראה השוטרים החמושים ודרוכים, הצמיד את הפעוטות לכסאותיהם באימה; מחזות שכאלו מוכרים להם רק מסיפורים על תקופות קשות בעבר"; הורי ילדי הת"ת זועמים • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

שוטרים שהגיעו היום (שני) לאכוף את איסור הלימודים, בתלמוד תורה בירושלים, בחרו לעשות זאת עם רובים שלופים וכשידם מונחת עליהם, דרוכה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מדובר במוסד חינוכי, בשכונת רמות ב, שמפעיל את גני הילדים והכיתות לגיל הרך, בהתאם להיתר החוקי שניתן לכך.

לאחר סיור השוטרים, שכצפוי הסתיים בלא כלום, תיארו הורים בשיחה עם ל'כיכר השבת' מה חוו ילדיהם הקטנים: "זו טראומה שנגרמת לנפשות הרכות, והדבר לא ייסלח".

"כלל לא ברורה מטרת הסיור, הרי הם לומדים בהיתר בגיל כזה", מוסיפים ההורים, "אך העיקר הוא המראה שהצמיד את הפעוטות לכסאותיהם באימה, כאשר מחזות שכאלו מוכרים להם רק מסיפורים על תקופות קשות בעבר".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מדובר בשוטרים המצוידים בנשק ארוך, כחלק מהמשימות הביטחוניות בהן הם נדרשים לתת מענה מבצעי יעיל במידת הצורך".

"על פי נהלי המשטרה והחוק, חל איסור להשאיר כלי נשק ברכב, ולכן השוטרים נושאים את הנשק איתם. צר לנו על העיוות העולה מהכתבה", הוסיפו במשטה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר