פתיחת הת"תים

לפיד: "אם הייתי ראש הממשלה, מוסד שמפר הנחיות לא היה מקבל גרוש מהמדינה"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הסית: "מדובר בעסקה: החרדים יתנו לנתניהו להיות ראש ממשלה. הוא ידאג בתמורה שהם יקבלו תקציבים, והחוקים לא יחולו עליהם" • צפו בדבריו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

יו"ר מפלגת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, תקף את התנהלות הממשלה מול הפרת ההנחיות במגזר החרדי, שלדבריו זוכר ליחס מיקל.

בפתח ישיבת סיעתו אמר ראש האופוזיציה: "נתניהו בורח מהעימות עם המפלגות החרדיות. הוא חייב אותם, אז הוא נכנע להם. אך ישראל לא יכולה להרשות לעצמה את ההפקרות הזו".

"לא ברור מה כולם מופתעים כל כך ממה שקרה אתמול בתלמודי התורה. עכשיו גיליתם שאצל נתניהו החוקים לא חלים על הציבור החרדי? מה שקורה בימים האחרונים הוא לא אשמת החרדים. זה מה שאמרו להם. שנים על גבי שנים נתניהו אומר לחרדים שהחוקים לא חלים עליהם".

לפיד המשיך והסית: "מדובר בעסקה: הם יתנו לנתניהו להיות ראש ממשלה. הוא ידאג בתמורה שהם יקבלו תקציבים, והחוקים לא יחולו עליהם".

"אם אני הייתי היום ראש ממשלה", הצהיר לפיד, "מוסד חינוכי שלא מתנהג לפי ההנחיות לא היה מקבל 5,000 שקל קנס, אלא 100,000 שקל קנס. בשלב הבא, היינו שוללים לו את התקציב. לא באופן חלקי. את כל התקציב".

"מוסד חינוכי שלא יציית להנחיות, יקום בבוקר ויגלה שהוא לא מקבל יותר גרוש מהמדינה. זה לא נגד החרדים. זה בעד החרדים. זה יציל את חייהם של חרדים רבים", סיים יו"ר 'יש עתיד'.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר