"נתקע לך הנאום"

יאיר לפיד לנתניהו: "32 שנה לא חיפשת חניה"

במסגרת דיון '40 חתימות' במליאת הכנסת, תקף יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, את ראש הממשלה, בנימין נתניהו: נתקע לך הנאום, אתה תקוע עם טקסט מלפני 4 שנים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)

במסגרת דיון '40 חתימות' במליאת הכנסת, תקף יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, את ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אתה פוליטיקאי כבר 32 שנה. 32 שנה לא חיכית בתור לרופא"

"באיזו שנה אתה חי?", תקף לפיד: "כי בשנה הזו, 2020, הכל מתפרק סביבנו. הפוליטיקה השתלטה עליך לגמרי. זה מה שקורה אחרי יותר מדי שנים. קורה לך מה שקורה תמיד לראשי ממשלות שנמצאים יותר מדי שנים בתפקיד:

"נתקע לך הנאום. אתה תקוע עם טקסט מלפני ארבע שנים. בינו לבין המציאות העכשווית אין שום קשר. זו כבר לא אותה מדינה. אתה כבר לא אותו בנאדם. רק הנאום תקוע בלופ. עוד פעם "עצרתי את השמאל", על איזה שמאל מדובר? למפלגת העבודה יש שני מנדטים והם יושבים בממשלה שלך. עוד פעם "מנעתי פינוי ישובים", מי בכלל מפנה ישובים? על מה אתה מדבר? באיזו שנה אתה חי?".

"אתה פוליטיקאי כבר 32 שנה", הוסיף לפ]ד ותקף את רה"מ: "32 שנה לא חיפשת חניה. זה עושה משהו לבנאדם. 32 שנה לא חיכית בתור לרופא. זה יותר מדי שנים.

"ביום שבו אמרת "הצלחה אדירה" סוחרי בגדים בדרך יפו תל אביב שרפו את הסחורה שלהם ברחוב. בלי סיבה. מרוב ייאוש. בשנה הזו 87 אלף עסקים ישראלים נסגרו. אנשים שעשו הכל בסדר. עבדו קשה, שילמו חשבונות. בשנה הזו התברר שיש מחיר לזה שבמשך שנים הזנחת את מערכת הבריאות.

"הכל אצלך פוליטיקה. בגלל פוליטיקה לא הפעלת בזמן את מערכת הבטחון. בגלל פוליטיקה אתה לא מבצע אכיפה בערים חרדיות. נותן להפקרות להשתולל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר