"מקהלות רועשות"

נתניהו לאופוזיציה: "מקהלת באסה - סבבה"

לאחר ששמע את חברי האופוזיציה תוקפים אותו בזה אחר זה על התנהלותו בקורונה, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עלה להגיב ולעג לחברי הכנסת: "מקהלת באסה - סבבה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם הערב (שני) במליאת הכנסת, במסגרת דיון '40 חתימות', והתייחס לביקורת הקשה שהושמעה כנגדו התנהלותו במאבק בנגיף הקוורנה.

לדבריו: "ראשי האופוזיציה לא יודעים מה הם רוצים. לפיד קורא לא להישמע להנחיות. בנט קורא לפתוח את הכלכלה מהר-מהר ומצביע בשבוע שעבר בעד יאיר לפיד לראשות הממשלה. כל מה ששומעים באופוזיציה ובתקשורת זה שתי מקהלות רועשות. מקהלת הכל באסה ומקהלת הכל סבבה. בקיצור - באסה סבבה.

"קודם כל אמרו כאן שהכל סבבה. אין מגיפה, אין קורונה, ואם יש זה לא רציני. זו אפילו המצאה של נתניהו. במקביל צעקו כאן שהכל באסה הכל קורס, הכל לא בסדר, הכל חסר תקווה. אז או או אבל ביחד באותו זמן?".

"אחרי שננצח את המלחמה בקורונה יהיה לנו הרבה זמן לפוליטיקה אבל זה לא הזמן", הוסיף רה"מ: "אני מכבד את הדיון הדמוקרטי אבל אין לי כוונה לכלות רגעים נוספים בדיון פוליטי מיותר ומגמתי. אני חוזר להילחם בקורונה למען כל אזרחי ישראל ואני מקווה שכולכם תצטרפו אלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר