טראמפ זועם

בעימות הבא: המיקרופונים יושתקו ל-2 דקות

וועדת העימותים הנשיאותיים בארה"ב הודיעה כי תשתיק את המיקרופון של היריב למשך 2 דקות וזאת בכל לאפשר להם להביע את דעתם ללא הפרעה, טראמפ: "לא הוגן" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך: C-SPAN)

הבחירות בארה"ב מתקרבות בצעדי ענק, ואיתם גם המתח סביב העימותים המתוקשרים בין שני המועמדים. הלילה (שלישי), הודיעה ועדת העימותים הנשיאותיים שבעימות הקרוב המיקרופון של כל מועמד יושתקו למשך שתי דקות בזמן שיריבו מדבר, זאת כדי למנוע הפרעות ולתת לכל אחד מהם את הבמה המלאה.

העימות בן 90 הדקות יחולק למקטעים של 15 דקות לכל נושא. הוא יתקיים בלילה שבין חמישי לשישי בשעה 04:00 לפנות בוקר, לפי שעון ישראל. מנחת העימות, קריסטן ולקר מרשת NBC, הודיעה לפני כמה ימים כי הנושאים שעליהם יישאלו המועמדים בעימות יהיו המאבק במגפת הקורונה, משפחות אמריקניות, גזע, שינויי אקלים, ביטחון לאומי ומנהיגות.

קמפיין טראמפ דרש הלילה לשנות את הנושאים שעליהם יישאלו המועמדים, כך שהעימות יתמקד בנושא מדיניות החוץ שבו קצר הנשיא הישגים בחודשים האחרונים, כשההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין הוא אחד מגולות הכותרת של הממשל. לטענת אנשי הקמפיין באופן מסורתי העימות השלישי אמור לעסוק במדיניות החוץ וכך לדבריהם גם הוסכם בין הקמפיינים מראש.

מנגד השיבו אנשי ביידן כי ההסכמה הייתה שהמנחה יהיה זה שיבחר את השאלות וכי טראמפ מתחמק מתשובות על הטיפול שלו במגפת הקורונה.

למרות הטענות שלו על נושאי העימות והתנגדותו להשתקת המיקרופונים, הודיע טראמפ שישתתף בעימות, אך קבע כי הוא יהיה "לא הוגן". טראמפ גם תקף את המנחה עוד קודם העימות וכינה אותה "דמוקרטית רדיקלית"

לאחר שינוי הכללים פרסם קמפיין טראמפ הודעה שלפיה הנשיא מתכנן להשתתף בעימות בכל מקרה, למרות שהשינויים לא מוסכמים עליו. לדברי סטפיין, "טראמפ מחויב לעימות עם ג'ו ביידן חרף השינויים של הדקה האחרונה, שמגיעים מהוועדה המוטה שמנסה לתת יתרון למועמד שמועדף עליה".

טראמפ שלאורך כל שנותיו בבית הלבן טען כי התקשורת נאבקת בו רואה בעימות הזה נדבך נוסף במאבק וכך הוא מציג אותו מול תומכיו. האם זה יספיק לו כדי להישאר שוב בבית הלבן? רק בעוד כחודש יהיו לנו את התשובות הסופיות לכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר