צפו ב'המבקר'

למה אברומי וינברג כמעט פרש מהמוזיקה?

הזמר והיוצר אברומי ויינברג מגיע לראיון באולפני 'כיכר השבת' ומספר על הקריירה המוזיקלית, הבחירה לעזוב את המוזיקה כמה שנים ולמה ברדיו לא משמיעים את שיריו החדשים (TV)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: זאבי רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

הזמר והיוצר אברומי ויינברג, פרץ בשנה האחרונה עם כמה להיטים מצליחים במיוחד, כמעט עשור לאחר צאת אלבום הבכורה שלו "לנגן ולנגן" שאמנם זכה לשבחים רבים, אך הקדים את זמנו בכמה שנים ולא זכה אז לכבוד הראוי לו.

ויינברג מספר בראיון על הרקע הייחודי שלו, "גדלתי במשפחה חסידית, דודי הוא האדמו"ר מטולנא, הגענו מארה"ב, הבנים למדו בתלמוד תורה, הבנות בממ"ד, היינו כל הזמן בין כל המגזרים וזה בהחלט חלק ממני".

באלבום הבכורה של ויינברג שיצא בשנת 2014 עבד ויינברג עם המעבד ג'ף הורביץ, "באלבום הראשון שלי, עבדתי עם ג'ף שעשה עבודה נהדרת וגם נתן לי מחיר טוב מאד", הוא אומר בחיוך, "אבל אז לא היה לי הרבה מעורבות בהפקה המוזיקלית, בשירים החדשים שלי אני מעורב לחלוטין בכל התהליך ומרגיש הרבה יותר מחובר", הוא מסביר על השינוי בסגנון השירים מאז האלבום הראשון.

ויינברג שכותב ומלחין את שיריו בעצמו משמש ביום יום כזמר חתונות מצליח, "זה כמו שני מסלולים נפרדים, יש את אברומי זמר החתונות ששר מוזיקה חסידית של שמחה, זה מה שמתאים לשם, ויש את אברומי שכותב ומלחין שירים מקוריים".

שיריו החדשים של אברומי זכו להצלחה בקרב בחורי הישיבה, אך בתחנות הרדיו החרדיות לא משמיעים אותם מה שבאורח פלא הכריח אותם לשלוף מהבוידעם את אלבום הבכורה שלו לאחר שכמעט ולא הושמע בעבר. ויינברג מנסה להסביר למה שיריו "הוחרמו" על ידי תחנות הרדיו החרדיות ומדוע לאחר צאת אלבומו הראשון החליט לנטוש את קידומו והלך ללמוד בכולל הלכה.

לסיום, מבצע ויינברג באולפן שניים מלהיטיו האחרונים "ונצעק" ו"ברכת כהנים".

צפו בראיון המלא

השירים המלאים בפינת המסננת:

עוזיה צדוק - כנס ללב

דניאל אדמון - אתה ואני

קובי אלקובי - יורד לנחל

אלון הלל - ניגון אורות התשובה

יוסף נטיב - מה אבקש

דניאל ישי ומשאלות - באמת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר