דיין האמת

המחנך הנודע הרה"ח ר' נפתלי גרינבוים ז"ל

אבל כבד בשכונת רוממה בירושלים עם היוודע פטירתו של המחנך המפורסם הרב נפתלי גרינבוים ז"ל, מחשובי חסידי ויז'ניץ בירושלים, ואחת הדמויות המוכרות בעולם החינוך (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל כבד בשכונת רוממה בירושלים עם היוודע פטירתו של המחנך המפורסם הגאון רבי נפתלי גרינבוים ז"ל (67), מחשובי חסידי ויז'ניץ בירושלים, ואחת הדמויות המוכרות בעולם החינוך.

המנוח נולד לאביו הרב ישראל מרדכי גרינבוים זצ"ל, ולאחר נישואיו התגורר ברחוב סורוצקין בירושלים, שם היה מוכר ואהוב מאד בקרב התושבים בכלל ובקרב מתפללי בית הכנסת ויז'ניץ בשכונה בפרט, שם התפלל רבי נפתלי במשך השנים ואף כיהן כרב בית הכנסת.

רבי נפתלי ז"ל היה איש חינוך ידוע ומוערך מאד, שבמשך שנים רבות היה נוהג להגיע לתלמודי תורה רבים, לשם הוזמן ע"י המנהלים כדי לשאת דברים לפני התלמידים, לחזקם ולעודדם, ואף לחזק את אנשי הצוות והמחנכים.

בחייו זכה המנוח לחבר ספרים רבים על התורה, בהם את 'אוצר המדרשים' ו'אוצר הפלאות', כאשר בנוסף היה רבי נפתלי ז"ל משווק אבנים זעירות שהובאו במיוחד מהר סיני, המקום בו ניתנה התורה לעם ישראל.

המנוח סבל בשנים האחרונות ממצב בריאותי לא טוב, ובתקופה האחרונה לא היה ביכולתו לצאת מביתו בשל חולשה גדולה, עד אשר השיב הבוקר את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו משפחה גדולה, בנים ובנות, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתו צפוייה להתקיים בשעות הקרובות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר