ברקע הקורונה

ח"כ מיכאל מלכיאלי מונה ליו"ר הוועדה להגנת העורף

על רקע מגפת הקורונה ושיתוף הפעולה בין הרשויות החרדיות לפיקוד העורף, יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, מונה לתפקיד יו"ר ועדת המשנה לנושא הגנת העורף (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ח"כ מלכיאלי (צילום: ללא קרדיט)

בימים של שיח חרשים בין גופים רבים בשלטון למגזר החרדי, יו"ר סיעת ש"ס, חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, מונה לתפקיד יו"ר ועדת המשנה של ועדת החוץ והביטחון לנושא הגנת העורף.

בין החברים בוועדה נמצאים גם יו"ר וועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי האוזר וחברי הכנסת ניר ברקת ואלעזר שטרן וח"כים נוספים.

הוועדה תרכז את כל הפיקוח הפרלמנטרי על פעילות פיקוד העורף. כזכור, בגל הראשון של מגפת הקורונה נטל פיקוד העורף חלק פעיל מאוד בסיוע לרשויות המקומיות החרדיות במאבק בקורונה. גם כיום ברשויות שבהם הושגה הצלחה במאבק בקורונה, הדבר נעשה בשיתוף פעולה בין פיקוד העורף לרשויות.

בנוסף, גם תחום הפעלת המלוניות נמצא באחריות פיקוד העורף מה שהופך את הוועדה לרלוונטית מאוד עבור המגזר החרדי והרשויות המקומיות החרדיות בתקופה הקרובה.

גורמים בסיעה הסבירו כי "לאור ההשפעה המכרעת שיש לפיקוד העורף בכל הקשור למאבק בקורונה, יש חשיבות עצומה בעובדה שחבר כנסת חרדי הוא שעומד בראש הוועדה ויכול לשמש כגורם מקשר בין פיקוד העורף לבין המגזר החרדי, במטרה להביא לשיתוף פעולה מתוך הבנה נכונה של צרכי המגזר החרדי. זאת בניגוד לפעילותם של גופים אחרים בתקופת הקורונה, שהתנהלו בחוסר הבנה מול המגזר החרדי והובילו לשורה של טעויות בניהול משבר הקורונה במגזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר