סוף עצוב

השחקן יהודה בארקן נפטר מנגיף הקורונה

בארקן, שחזר בתשובה ושיחק בסרטים דתיים, נפטר במהלך השבת והוא בן 75 בפטירתו • באחרונה אושפז יהודה בארקן בבית החולים לאחר שחלה בנגיף קורונה ומצבו הידרדר (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מסך, חדשות 12)

השחקן הישראלי יהודה בארקן הלך לעולמו השבת בגיל 75 לאחר שחלה בנגיף הקורונה.

לפני כחודש אושפז בארקן במחלקת הקורונה בבית החולים 'הדסה' עקב מחלתו בנגיף, אך עם הזמן מצבו הבריאותי הידרדר והוא הורדם והונשם.

בכל התקופה, בזמן שהרופאים נלחמו על חייו, עם ישראל כולו הרבה בתפילות לשלומו, אך השבת כאמור הוא השיב את נשמתו ליוצרה כשבני משפחתו שוהים לצידו.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "אנו מודיעים בצער על פטירתו של השחקן והבמאי יהודה ברקן. ברקן פונה להדסה עין כרם לפני כארבעה שבועות, לאחר שחלה בקורונה וחלה התדרדרות במצבו".

"עם הגעתו טופל ביחידה לטיפול נמרץ עקב התדרדרות נשימתית ולאחר מספר ימים הונשם והורדם. צוות היחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם טיפל יום ולילה בברקן במסירות רבה, תוך שהוא מנסה מספר אפשרויות טיפול על מנת לאוששו".

"אתמול בערב נפטר ברקן, משפחתו הספיקה להגיע ולהפרד ממנו והודתה בחום לצוות הרפואי שטיפל בו בשבועות האחרונים. אנו משתתפים בצערם העמוק".

בארקן, הוא אחד מהשחקנים הישראלים הוותיקים והמוכרים, לפני שנים רבות הוא חזר בתשובה ושיחק בשורה ארוכה של סרטים המיועדים לציבור החרדי והדתי.

בראיון האחרון שהעניק סיפר: "ריבונו של עולם, הוא מסדר לי את התפקידים, הוא מסדר לי את כל המהלכים, אני רק בא ומודה לבורא עולם כל בוקר שהוא פקח את נשמתי בעזרה רבה, זה הכול".

עמי מימון, מנהל התוכן הקל בקול ברמה מסר: "עצוב מאוד לפתוח את השבוע עם הידיעה המרה על פטירתו של ידידי היקר ר' יהודה ברקן ז"ל. יהודה, היה שותף לעשייה ברוכה בתחנת הרדיו 'קול ברמה', בה שידר את התכנית 'חכמים בלילה' מידי שלישי בחצות, ועורר את עם ישראל בתשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר