הבחירות לנשיאות ארה"ב

האדמו"רים איחלו לנשיא טראמפ: "תמשיך להנהיג אותנו"

מכתב תמיכה יוצא דופן מתפרסם בארה"ב, במסגרתו מביעים גדולי האדמו"רים והרבנים את הערכתם לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מודים לו על פתיחת בתי הכנסת ומברכים שימשיך להנהיג (אקטואליה)

שימי שפר | כיכר השבת |
טראמפ והמכתב (צילום: שאטרסטוק)

מכתב תמיכה יוצא דופן מתפרסם הלילה (ראשון) בארצות הברית, במסגרתו מביעים גדולי האדמו"רים והרבנים את הערכתם לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

במכתב שנשלח כבר לפני כמה חודשים עליו חתמו אדמו"רים ורבנים רבים, ומתפרסם רק כעת, לקראת הבחירות לנשיאות, מודים הכותבים לנשיא על פועלו בנושא הפתיחה המחודשת של בתי הכנסת שנסגרו בגל הראשון של הנגיף שהכה בארה"ב, ואף מאחלים לנשיא שימשיך להנהיג את ארה"ב.

במכתבם, כותבים האדמו"רים: "בזמני משבר, אנשים מכל הרקעים מאמינים ומחפשים מנהיגות, לעזור להם לעבור את המשבר אך לא כל מקום התברך במנהיגות ... בדיוק בגלל זה אני חשים אסירי תודה לך אדוני הנשיא. אתה מראה את אותה המנהיגות שאנו צריכים באופן דחוף. אתה עומד בשביל התיקון הראשון בחוקה על זכויות הדת, דבר שהוא קריטי בעזרה בטיפול בסערת המגיפה.

"אתה מבין אדוני הנשיא שאמונתנו בהשם, שומרת עלינו חזקים ומרימה אותנו מתוך הסערה. אנו כותבים לך כדי להביע את הכרת תודתנו לך, אדוני הנשיא, במיוחד לאור הצהרתך האחרונה, שבתי הכנסת ומוסדות הדת צריכים להיחשב כ"חיוניים". נתת קול עוצמתי למה שכל האנשים הטובים יודעים מעבר לכל ספק שעכשיו יותר מתמיד אנחנו צריכים לפנות להשם שבשמים ולבצר את אמנותנו ולהישאר נאמנים לערכינו".

על המכתב חתומים בין היתר האדמו"רים מסאטמר, והאדמו"רים מפאפא, ויז'ניץ, באבוב, מונקאטש, סקווירא, ורחמסטריווקא, והרבנים הגר"ש קאמינצקי, הגר"מ וואלפסון, הגרא"ד וואכטפויגל, הגר"מ קוטלר, ואב"ד חב"ד.

בתוך כך, בשעות האחרונות הופץ סרטון בו נראה זקן ראשי הישיבות בארה"ב, הגר"ש קמנצקי בהוראה לפיה על כל אחד מאזרחי ארה"ב מוטל לבחור ולהצביע עבור טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר