"בעזרת השם"

ראש הישיבה שיבח את טראמפ ותקף את נתניהו

ראש ישיבת 'באר התורה', הגרג"י לוי, מסר שיחה למאות תלמידי הישיבה ושיבח את נשיא ארה"ב טראמפ שמשתמש בלשון "בעזרת ה'" לעומת הפוליטיקאים בישראל (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דבריו של ראש ישיבת באר התורה (תמונת הגרי"ג לוי: יעקב לדרמן)

ראש ישיבת 'באר התורה', הגאון רבי גבריאל יוסף לוי, מסר שיחה למאות תלמידי הישיבה בפתיחת 'זמן חורף'. בתוך דבריו שיבח את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שמשתמש בלשון "בעזרת ה'", ובטוח שרק אלוקים יקבע מה יהיה עם מגפת הקורונה וזאת בצל הבחירות לנשיאות ארה"ב.

"מי המנהיג הכי חזק היום בעולם?", שאל ראש הישיבה והשיב: "נשיא ארה"ב טראמפ. והוא הבין שלא החיסון הזה או הזה, אלא האלוקים יקבע את המגיפה".

הרב גי"ל תקף את הממשלה בישראל והעומד בראשה: "חילול ה' שפה מתביישים להגיד בעזרת ה'. כשהייתי ילד ראש הממשלה כל מילה שניה שלו הייתה בעזרת ה', זו בושה להגיד?!.

"אמרתי לנכדים שלי טראמפ הוא לא המנהיג הכי חשוב, אלא הכי חזק בעולם כרגע. אבל אבא שלכם יותר חשוב ממנו. הנכד עונה לי, 'גם אני יותר חשוב מטראמפ כי אני יהודי והוא גוי'. זה נכון - כי אתה יכול לעשות פי מיליארד ממה שטראמפ יכול לעשות".

הוסיף ראש הישיבה וסיים: "הקב"ה רצה שהעולם יתנהל לפי בחירת עם ישראל. העולם לא יכול להתקיים בלי תורה, אבל העולם מחכה עד שמשה רבנו יוריד את התורה לעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר